میک آپ

کاربرد انواع فرچه ریمل چیست؟

داشتن مژه هایی زیبا و بلند همیشه محبوب ما خانم هاست .اگر قصد خرید ریمل دارید بهتر است قبل اینکه به مغازه بروید اطلاعاتی در باره ی انواع ریمل بدانید.اینگونه ریملی را انتخاب خواهید کرد که کارایی بیشتری خواهد داشت.اگر طرفدار پرو پا قرص ریمل زدن هستید حتما میدانید در هر ریمل نقش برس آن بسیار مهم است.منحنی های برس حالت های مختلفی روی مژه ایجاد میکند.

آرایند در این متن به انواع مختلف برس ریمل و کارایی هرکدام از آن ها میپردازد.

برس باریک

ریمل با برس باریک میتواند همه ی مژه های ریز اطراف چشم یا گوشه های داخلی چشم را بپوشاند.همچنین با این ریمل میتوانید مژه های پایین چشمتان را به راحتی ریمل بزنید.میک آپ ارتیست ها از این ریمل برای افرادی استفاده میکنند که مژه های تیز و کوتاهی دارند.

برس منحنی

اگر مژه هایی بلند دارید و دنبال راهی برای حالت دادن و زیبا تر جلوه دادن چشمانتان هستید پیشنهاد ما برس منحنی است.این ریمل مژه ها را فر میدهد و باعث بازتر دیده شدن چشمانتان میشود.فقط کافیست ان را از وسط مژه به سمت بالا بکشید.

برس ساعت شنی

قوس هایی که در دو طرف این ریمل وجود دارد چشمان شما را باز تر و زیباتر نشان می دهد. مژه ها را در گوشه های بیرونی چشم بلند تر می کند. به دلیل سختی این نوع برس باعث می شود رنگدانه ها تاثیر 2 برابری روی مژه های شما داشته باشند.اگر عاشق ریمل های قوی و تیره هستید این ریمل ریمل مناسبی برای شماست.

برس ضخیم و متراکم

موهای روی بدنه این برس بسیار متراکم است.اگر قصد حجم دهی به مژه هایتان را دارید این ریمل بهترین گزینه است.این نوع ریمل برای افرادی که مژه های کم پشت و نازکی دارند بسیار مناسب است . باعث می شود مژه ها پرپشت تر دیده شوند.

برس مخروطی

بالای این برس درای موهای کوتاه و پایین آن دارای موهای بلند است.این باعث میشود بخش پایینی وظیفه پوشش مژه های بلند بیرونی را داشته باشد. بخش بالایی وظیفه پوشش مژه های کوتاه داخلی را دارد.این نوع برس برای افرادی مناسب است که طرفدار چشم گربه ای هستند. چرا که نشستن ریمل بر روی مژه ها متناسب با خط چشم گربه ای است.

برس s شکل

این برس هم حجم دهنده است و هم بلند کننده.بسیار پر طرفدار بوده و کارایی دارد.پوشش بسیار خوبی برای همه ی مژه ها دارد. همچنین از گوله گوله شدن ریمل جلوگیری میکند.

پیشنهاد آرایند

پیشنهاد آرایند برای داشتن چشمانی زیبا تر ریمل های زیر است که میتوانید از سایت آرایند تهیه کنید.

-ریمل اسنس

-ریمل لورآل

-ریمل کنسی

-ریمل حجم دهنده Extreme Super Lash کاتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *