مراقبتی, مو

شامپو ضد شوره درمالیفت

مو ها تاثیر مهمی در زیبایی و جذابیت ما دارند. داشتن موهایی سالم شفاف و تمیز خواسته ی همه ی ماست.شوره سر یکی از مشکلات رایج است که در هر سنی ممکن است اتفاق بیفتد.این پوسته های سفید مزاحم اعتماد به نفستان را کم میکنند.بنابراین باید یک درمان موثر بری آن پیدا کرد.شوره سر ممکن است به دلایل متعددی ایجاد شود.آرایند در این متن شما را با شامپو ضد شوره درمالیفت آشنا میکند.این برند ایرانی و مطمئن است که در درمان شوره سر بسیار موثر است.

انواع شوره سر

خشکی مو:شوره سر میتواند به علت خشکی مو ایجاد شود که در این صورت در فصل زمستان تشدید میشود.با مقداری خارش همراه خواهد بود.

چربی مو:در زیر پوست سر غدد تولید کننده سبوم وجود دارد.سبوم ماده ای روغنی برای مرطوب کردن پوست سر است.هنگامی که سبوم تولید شده زیاد شود پوست سر را تحریک میکند و سبب شوره میشود.معمولا این شوره بزرگتر از شوره موی خشک است.

از دیگر دلایل شوره ی سر میتوان ناشی از قارچ،محصولات مراقبتی نامرغوب،شانه نکردن موها،بیماری های پوستی ،عوامل هورمونی و… باشد.

شامپو ضد شوره درمالیفت برای موهای خشک:

این محصول برای افراد دارای پوست سر خشک تولید شده.باعث التیام پوست سر و رفع خشکی میشود.شامپوهای موجود در بازار حاوی سولفات بوده که ماده ای سمی تولید میکند.این ماده سمی حتی میتواند وارد خون شود و برای بدن مشکلاتی ایجاد کند.این شامپو برندی ایرانی و مطمئن است کا فاقد سولفات بوده.خاصیت ترمیم کنندگی و شویندگی ملایم دارد.این شامپو حاوی اسید های آمینه و از سفیدی مو جلوگیری میکند.

برای خرید این شامپو از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

شامپو ضد شوره برای موهای چرب:

این شامپو تنظیم چربی غدد پوست سر را به عهده دارد.چربی زیاد مو باعث جذب آلودگی ها میشود.این شامپو هو حاوی مزایای شامپوی موی خشک بالاست.

برای خرید شامپو ضد شوره درمالیفت با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

پیشنهاد ما:

برای مشاهده دیگر محصولات درمالیفت از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *