میک آپ

ریمل ایزادورا

چشم ها نقش زیادی در میزان جذابیت و زیبایی شما دارند.قطعا مژه های بلند و پرپشت زیبایی چشم ها را چندین برابر میکند. برای داشتن چشمانی زیبا داشتن یک ریمل با کیفیت اهمیت ویژه ای دارد.آرایند در این متن شمارا با ریمل ایزادورا آشنا میکند.

شرکت ایزادورا

ایزادورا یک شرک تولید کننده لوازم آرایش در سوئد است.که همه ی محصولات ان بسیار با کیفیت و زبان زد است.این شرکت در ترکیب محصولات آرایشی خود از عطرهای شیمیایی استفاده نمیکند.روی همه ی محصولات آن آزمایشات زیادی انجام میشود اما به هیچ عنوان تست حیوانی ندارد.

ریمل ایزادورا

ایزادورا دارای طیف بسیاری از ریمل هاست.درمیان ریمل ها،ریمل big bold توانسته رفداران زیادی را به خود جلب کند.که این استقبال باعث شده شرکت ایزادورا ورژن جدیدی ازاین ریمل ها را در بازار عرضه کند.این ریمل در دو رنگ نارنجی و بنفش است که در زیر به بررسی هرکدام میپردازیم.

ویژگی های این ریمل ها:

یکی از ویژگی های برجسته ی این ریمل خشک نشدن آن است.شما میتوانید تاپایان تاریخ انقضای این ریمل ازآن استفاده کنید. احساس سنگینی و خشکی بر مژه نخواهید کرد.مژه ها را به یکدیگر نمیچسباند.فاقد مواد الرژی زا هستند. ماندگاری طولانی مدت دارد.سبب تقویت مژه میشوند.این ریمل ها با حجم 14 میل است که نسبت به ریمل های دیگر 2-3 میل بیشتر است.

ریمل بیگ بولد اکستریم بنفش:

این ریمل قابلیت حجم دهندگی و پر کنندگی دارد.رنگ مشکی بسیار قوی ای دارد که زیبایی چشم هارا دوچندان میکند.فرچه ریمل ایزادورا بنفش بزرگ است .دارای شانه های کوتاه و بلند می باشد.باعث پرکدن و پوشش تمام مژه ها میشود.ان مورد گزینه ی خوبی برای چشم های حساس به ریمل است.این ریمل خاصیت بلند کنندگی بیشتری نسبت یه ریمل نارنجی دارد.

ریمل بیگ بولد اکستریم نارنجی:

این ریمل دارای فرچه ای حجیم است که باعث حجم دادن به مژه ها میشود.نتیجه ی واقعی استفاده از این ریمل را بعد از دو تا سه بار استفاده خواهید دید.این ریمل خاصیت بلند کردن مژه ها را دارد اما بیشتر به عنوان حجم دهنده میتوان از آن استفاده کرد.

پیشنهاد آرایند

در آخر اگر به دنبال ریملی با کیفیت بدون ریزش و بدون ضرر میباشید پیشنهاد ما به شما ریمل ایزادوراست.برای خرید این ریمل ها از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *