دسته‌بندی نشده

خوشبو شدن با بادی اسپلش

اگر به دنبال راهی برای خوشبو کردن بدن خود هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از بادی اسپلش است.بادی اسپلش ها باعث خوشبو شدن بدن میشود.بادی اسپلش ها نسبت به عطر ها سبک تر و ملایم ترند.از این محصول میتوانید روی مو های خود هم اسپری کنید تا موهایی خوشبو داشته باشید.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش محصولی است که به تازگی وارد بازار شده است.بادی اسپلش ها برای خوشبو کردن بدن استفاده میشوند که نسبت به عطرو ادکلن ها رقیق تر هستند.از ترکیب آب،الکل و ترکیبات طبیعی ساخته شده اند.البته نا گفته نماند که ماندگاری این محصولات به اندازه عطر و ادکلن نیست.با تنوعی که دارد هم در میان محصولات مردانه و هم زنانه جای گرفته است.

برای مشاهده و خرید ادکلن از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

چه زمانی از بادی اسپلش استفاده کنیم؟

بعد از آمدن از حمام در حالی که هنوز بدنتان مرطوب است از بادی اسپلش استفاده کنید.حالا احساس شادابی و پاکیزگی دو چندان خواهید کرد.فراموش نکنید که استفاده از خوشبو کننده ها در نواحی ضربان دار بدن ماندگاری رایحه را بیشتر میکند.

برای خواندن نحوه ی صیح استفاده از عطر و ادکلن کلیک کنید.

نحوه ی استفاده از بادی اسپلش

اول از همه رطوبت بدنتان را با حوله بگیرید.حالا میتوانید از لوسیون بدنتان جهت آبرسانی پوستتان استفاده کنید.لوسیون را به بدنتان بزنید به خوبی ماساژدهید تا جذب پوستتان شود.حالا اسپری بدنتان را با فاصله ی مناسب بر بدن اسپری کنید.برای ماندگاری بهتر میتوانید بادی اسپلش را در هر ناحیه دوبار اسپری کنید.در مرحله اخر باید صبر کنید تا اسپری جذب پوستتان شود سپس لباس بپوشید.

مواد موجود در بادی اسپلش:

از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بادی اسپلش میتوان به عطرها،اب و الکل اشاره کرد.بادی اسپلش ها به دو دسته کلی تقسیم میشوند.

-خوشبو کننده

-چربی و رطوبت

خوشبو کننده

وظیفه اصلی بادی اسپلش ها خوشبئو کردن بدن است.عطرآن در منافذ پوست نفوذ میکند و سبب خوشبو شدن بدن مشود.

چربی و رطوبت:

چربی و رطوبت برای پوست بسیار ضروری اند.بعد از شست و شو بدن با شامپو و صابون از رطوبت و چربی پوست کم میشود.بادی اسپلش ها این دو عنصر را به بدن بازمیگردانند.

پیشنهاد آرایند

برای مشاهده و خرید بادی اسپلش از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *