پوست, مراقبتی

ضد آفتاب سینره

تا به حال از خودتان پرسیده اید برای محافظت بهتر از پوستتان باید چکار کنید؟آیا پرسیده اید که چه زمانی به کرم ضدآفتاب نیاز دارید؟یا اصلا نیاز دارید یا خیر؟در پاسخ به این سوال باید گفت که همه ی ما به ضد آفتاب نیاز داریم.ضد آفتاب ها از پوست در برابر اشعه ی فرابنفش خورشید محافظت میکنند.یکی از عواملی که باعث آسیب به پوست میشود قرارگرفتن به صورت طولانی در برابر خورشید است.یکی از بهترین برند ها برای محافظت پوست ضدآفتاب سینره است.

درباره ی سینره

ضد آفتاب سینره با spf 50 مناسب پوست های چرب است.این کرم تیوپی است و میتواند از پوست شما در برابر اشعه uv به خوبی مراقبت کند.این کرم از پیری زودرس و ایجاد لکه بر پوستتان جلوگیری میکند.+++PA بیانگر میزان محافظت کرم در برابر اشعه UV است.PPD به اندازه 8 تا16 ساعت است.به این معنی که این کرم 8 تا 16 ساعت از پوستتان در برابر نور خورشید محافظت میکند و پوستتان تیره نمیشود.

در باره ی کرم های ضدآفتاب بیشتر بدانید.

انواع ضد آفتاب برای انواع پوست:

ضدآفتاب سینره یکی از بهترین محصولات مراقبت پوست شناخته شده است.که برای انواع پوست خشک،نرمال و چرب ساخته شده است. این محصولات با وجود کیفیت بی نظیرشان قیمت مناسبی هم دارند.این کرم ایرانی است و. بر پایهی گیاهی است.این کرم رقابت زیادی با کرم های خارجی دارد.

برای مشاهده ی همه ی محصولات سینره کلیک کنید.

پیشنهاد آرایند:

برای خرید ضدآفتاب های پرطرفدار سینره از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *