مو

رنگ مو های پاییزی

با تغییر آب و هوا عوض کردن ظاهرمان هم خالی از لطف نیست.هر فصل سال رنگ مناسب خودشو میطلبه و دنیای مد یک دنیای بی انتهاست.اگر آدم تنوع طلب و به روزی هستید یکی از کارهایی که هر فصل میتوانید انجام دهید عوض کردن رنگ مویتان است.در پاییز با طیف گسترده ای از رنگ ها مواجحیم.طراحان مد معمولا رنگ مو های پاییزی را از رنگ های مختلف پاییز انتخاب میکنند.آرایند در این متن شمارا با رنگ مو های پاییزی آشنا میکند.

چه رنگ هایی بهتر است؟

بهتر است رنگ مویتان را با الهام از طبیعت انتخاب کنید.قهوای روشن با هایلایت کاراملی یا ماهگونی روشن که با انواع پوست مطابقت دارد استفاده کنید.برای پوست های سبزه رنگ های با پایه ی قهوه ای و هایلایت مسی یا دارچینی مناسب است.اگر رنگ پوستتان روشن است بهتر است از رنگ موهای با پایه ی بلونداستفاده کنید.در رنگ موهای پاییزی رنگ های بلوطی،فندقی،زیتونی و شرابی هم جای میگیرد.

بهترین رنگ ها برای افراد گندمگون

اگر دارای پوستی برنزه و گندمگون هستیدرنگهاي شيري، گل‌بهي، مسي، كرم نخودي، قهوه‌اي‌ـ زرد سوخته، فندقي، عسلي، سبز كاهویي و زرد است. 

اگر چشم های آبی دارید

آبي خاكستري و آبي‌‌تيره، سبز تيره، قهوه‌اي و مشكي، بهترين رنگ مو ارغواني با هاي‌لايت شرابي، پلاتيني، خاكستري، قهوه‌اي، قهوه‌اي تيره، مشكي و شيري است.

پیشنهاد آرایند

برای خرید رنگ موهای با کیفیت از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *