میک آپ

محصولات ابرو لچیک

برند لچیک برندی المانی است که سال 88 وارد ایران شد.لچیک محصولات مختلفی برای لب، چشم ،ناخن و ابرو در بازار عرضه کرده. محصولات لچیک فوق العاده با کیفیت است.

محصولات ابرو

از این محصولات میتوان به محصولات آرایش ابرو اشاره کرد. شامل مداد ابرو،پودر ابرو،خط مایع اشاره کرد.پودر ابرو لچیک دارای بافتی نرم و سبک است.بدون ریزش در اطراف چشم حالتی نرم به ابرو میبخشد.این پودر از دوام بالایی برخوردار است.اگر ابروهایی کم رنگ و کم پشت دارید چاره ی زیبایی ابروهایتان پودر ابرو لچیک است.ظاهری طبیعی و زیبا به ابروهایتان میبخشد که با مداد و پودر های دیگر قابل مقایسه نیست.فاقد پارابن و هرگونه مواد نگهدارنده است.

برای خرید محصولات آرایش ابرو لچیک از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

محصولات چشم

محصولات چشم لچیک شامل:مداد چشم مشکی،خط چشم و ریمل میباشد.مداد چشم لچیک بافتی بسیار نرم دارد.از مزیت های آن میتوان به ضد حساسیت،ضد آب، ماندگاری بالا و عدم ریزش اطراف چشم اشاره کرد.فرمولاسیون این محصول دارای موم،پنبه دانه و روغن جوجوبا میباشد.

برای خرید مداد چشم لچیک از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

نحوه ارایش ابرو

ابرو ها قاب چشم ها به حساب می آیند.داشتن ابرو هایی مرتب و زیبا سن شمارا کمتر نشان میدهد.اول ابروهایتان را با برس ابرو شانه کنید.حالا با پودر ابرو روی ابرو ها بکشید تا پرتر به نظر برسند .زیر ابرو را با مداد بکشید تا مرتب تر به نظرز بیایند اغما به بالای ابرو ماری نداشته باشید.یادتان نرود هیچ وقت ابرو هاغیتان را در یک کادر تیره قرار ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *