پوست, مراقبتی

ماسک زغال فعال

حتما شما هم نام زغال را در ترکیبات محصولات پوستی و آرایشی دیده اید.اخیرا زغال به یک محصول پر طرفدار تبدیل شده است.حتما اسم صابون زغال،خمیردندان زغال و شوینده های زغال را شنیده اید.آیا تا به حال به تاثیر زغال بر روی پوست فکر کرده اید؟آرایند در این متن شما را بذا مزایای زغال و ماسک زغال فعال اشنا میکند.

ماسک زغال چیست؟

کربن فعال توانایی از بین بردن باکتری های زیر پوست را دارد.برای خلاصی از جوش های سر سیاه میتوانید از ماسک زغال استفاده کنید.با توجه به ساختار خاصی که این ماسک ها دارد به یک ماده جاذب تبدیل شده است که میتواند سموم را در خود به دام بیندازد.بنابراین پوست را از آلودگی ها پاک میکند و لایه مرده ی روی پوست را از بین میبرد.

در باره ی ماسک های ورقه ای بخوانید

خواص ماسک زغال

ماسک زغال فواید زیاد و متنوعی دارد که در زیر به آن اشاره شده است.

حذف سموم پوست:

ماسک زغال فعال میتواند ناخالی های پوست را جدا کند.با گیر افتادن آلودگی ها در حفره های کربن از پوست خارج میشوند.

بهبود آکنه

آکنه به دلیل انباشته شدن الودگی ها و چربی ها در منافذ باز پوست اتفاق می افتد.این الودگی ها باعث ایجاد جوش و الهاب و در نهایت لکه های پوستی میشود.

جلوگیری از چین و چروک پوست

زغال فعال باعث بهبود گردش خون پوست میشود.باعث تحریک الاستین و کلاژن سازی میشود.

کاهش چربی پوست

ماسک زغال چربی پوسستان را کنترل میکند و در نهایت از ایجاد جوش های سر سیاه بر روی پوست جلوگیری میکند.

روشن کردن پوست

پوست را به خوبی پاکسازی میکند.اگر بعد از شست و شو صورت اگر هنوز هم احساس کدری در پوستتان دارید میتوانید از ماسک زغال استفاده کنید.

پیشنهاد آرایند

برای خرید ماسک های زغال از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

نحوه استفاده از ماسک زغال

قبل استفاده از ماسک زغال فعال پوست صورتتان را تمیز کنید در این صورت ماسک نفوذ بیشتری به پوست خواهد داشت.ماسک را به صورت یکنواخت روی صورت از جمله گونه ها،چانه و پیشانی پخش کنید.ماسک را روی صورت ماساژ دهید.15 دقیقه صبر کنید تا ماسک روی صورتتان خشک شود.حالا آن را با اب گرم بشویید.صورتتان را خشک کنید و از مرطوب کننده استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *