میک آپ

کانسیلرمیبلین

کانسیلر ابزاری برای زیر سازی و یکدست کردن پوست صورت است.برای زیباتر شدن ارایشتان از اهمیت کانسیلر غافل نشوید.کانسیلر ها عموما کرم پودر های فشرده هستند که قبل ارایش استفاده میشوند.با کانسیلر میتوانید لک ها پوستی خود را به حداقل برسانید.برای پوشاندن سیاهی و تیرگی دور چشم کانسیلرمیبلین یک انتخاب خوب است.همیشه دقت کنید که کانسیلرتان خیلی روشن تر از کرم پودرتان نباشد.کانسیلر ها انواع مختلفی دارد که از آنها میتوان به انواع کانسیلر های جامد،مایع و نیمه جامد اشاره کرد.فروشگاه اینترنتی آرایند در این متن بیشتر شما را با کاربردو ویژگی های این کانسیلر آشنا میکند.

کانسیلر دور چشم ایج ریواند میبلین:

یکی از کانسیلر های پر فروش و محبوب کانسیلرمیبلین است.این کانسیلر دارای پد آنتی باکتریال است.این پد به راحتی عیوب پوست را پوشش میدهد.این محصول با دارا بودن فرمولاسیون فعال هالوکسیل در کاهش ظاهر پف و سایه‌های اطراف چشم موثر است.این کانسیلر دارای کاربرد های مختلف از جمله پوشاندن خطوط خنده،خطوط بینی و تیرگی های صورت و اطراف چشم میباشد.

چگونه کانسیلر بزنیم

کبودی و تیرگی زیر چشم چهره ی شمارا خسته تر و مسن تر نشان میدهد.استفاده از کانسیلر باعث میشود چهره ای جوان تر و شاداب تر داشته باشید.برای رفع تیرگی می‌توان مقدار کافی از کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشم بزنید.با محو کردن آن پوست را یکدست و یکنواخت کنید. تیرگی اطراف دهان و لب و قرمزی کنار بینی، براحتی با کانسیلر قابل پوشش دهی است. همچنین با کانسیلر میتوانید رژلبتان را تثبیت کنید. اشتباهات آرایشی خود را با این محصول پوشش دهید. اگر خط لب یا خط چشمتان را نامرتب کشیدید براحتی می‌توانید به جای پاک کردن آرایش و بهم ریختن آن، از کانسیلر برای مرتب کردن آرایشتان کمک بگیرید.

این کانسیلر را با طیف رنگ های مختلف و قیمت عالی میتوانید از فروشگاه اینترنتی آرایند خریداری کنید.

ویژگی کانسیلر ایج ریواند میبلین:

این محصول پرطرفدار

_دارای بافتی نرم و سبک

_پوشش دهی عالی

_مناسب انواع پوست

_شاداب کننده و جوان کردن چهره

_تنظیم آب و چربی پوست

_ حاوی هالوکسیل موثر در از بین بردن پف و تیرگی اطراف چشم

-یکنواخت کردن و زیباتر کردن آرایش

_حجم 6ml

پیشنهاد آرایند

برای خرید اینترنتی کانسیلر فوق العاده میبلین از سایت اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *