دسته‌بندی نشده

بهترین ماسک موها

اگر به سلامت موهای خود اهمیت میدهید.اگر به دنبال راهی برای آبرسانی به موهای آسیب دیده ی خود هستید.اگرموهایی وز دراید و مدام موهایتان به هم گره میخورد.استفاده از ماسک مو را به شما توصیه میکنیم.ماسک مو ها موهای شما را آبرسانی کرده و از آسیب مو جلوگیری میکنند.حتی قابلیت درمان موهای آسیب دیده را نیز دارند.آرایند در این مقاله شما را با بهترین ماسک موها آشنا میکند.

فواید ماسک مو

درخشندگی مو

ترمیم مو

آبرسانی مو

نرم و ابریشمی شدن مو

کاهش وز مو

سلامت پوست سر

سلامت مو

چگونه ماسک موی مناسب انتخاب کنیم

در انتخاب ماسک مو اول از همه باید جنس موهای خود را بشناسید.اگر انتخاب اشتباه کنید و محصولی استفاده کنید که برای موهای شما نباشد نتیجه ی عکس خواهد داشت.مثلا ممکن است دچار ریزش مو شوید یا خشکی مو بگیرید.

بهترین زمان استفاده از ماسک مو

با توجه به دستورالعمل و نوع ماسکی که استفاده میکنید زمان استفاده از ماسک فرق میکند.معمولا ماسک مو ها بعد از شست و شو مو با شامپو استفاده میشوند. در ادامه متن شما را با چند ماسک مو خوب و با کیفیت آشنا میکنیم.

ماسک مو پنتن مدل REPAIR AND CARE

این ماسک مو دارای حجم 30 میل میباشد.این ماسک مو مناسب ترمیم موهای آسیب دیده است.دارای مواد مغذی است که مو را به خوبی تغذیه میکند.موها را ابرسانی کرده و به حفظ رطوبت موها کمک میکند.موها را سالم ، براق و صاف نشان می دهد.این ماسک مو،موها را در برابر حرارت سشوار و اتو حفظ میکند.

برای خرید کلیک کنید.

ماسک موی فر شماره 6 مورینگا

این ماسک مو برای رطوبت رسانی به موهای فر است.همچنین برای افرادی که بعد از حمام موهای آنها گره میخورد.این ماسک مو حاوی روغن های مغذی است که به سلامت موها بسیار کمک میکند.اگر موهایی فر و وز دارید از این ماسک استفاده کنید.

برای خرید کلیک کنید.

ماسک موی داخل حمام میراکل آرگان ویتااِل

این ماسک مو 500 میل است . حاوی کمپلکس ویژه روغن آرگان، نارگیل، روغن جوجوبا (ACJ)، کراتین و ویتامین F است. موهای ضعیف‌، آسیب‌دیده و خشک را ترمیم، بازیابی و تقویت می‌کند.موهای کدر و خشک را احیا و نرم می‌کند.برای پوست سر خشک و موهای آسیب‌دیده است.

برای خرید کلیک کنید.

ماسک موی شیر و عسل بیول

حجم این ماسک مو 500 میل است.این ماسک منبع غنی کلسیم می باشد.با بهره گیری از ویتامین D ، نهایت استحکام تارهای مو را حاصل می سازد. ویتامین A  موجود در این ماسک نقش مهمی در رشد مو دارد.بهره گیری از خانواده ویتامین B در این ماسک کنترل ریزش مو را فراهم می آورد.

برای خرید کلیک کنید.

برای خریدو مشاهده ی بهترین ماسک موها از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *