بهداشت, مراقبتی, مو

شامپو آرگان لایتنس

همه ی خانوم ها رنگ کردن و دکلره کردن موها را دوست دارند.این کار را برای داشتن ظاهری زیباتر و خاص تر انجام میدهند.در این بین آنچه ازار دنده است آسیب موهاست.دکلره و رنگ زیاد باعث خشکی و آسیب به مو ها میشود.اسیبی که باعث وز شدن ،نمد شدن و گره خوردن موها میشود.در این متن آرایند شما را با شامپو آرگان لایتنس آشنا میکند که کمک زیادی به رفع این مشکل میکند.

خلاصی از گره ها

موهای خشکی که آبرسانی نشه باشد ظاهری کدر خواهد داشت و برای گره خوردن آماده تر است.برای ترمیم موهای اسیب دیده وگره خورده بهتر اس از ماسک مو های بدون آبکشی استفاده کنید.

برای مشاهده و خرید ماسک های بدون آبکشی از فروشگا اینترنتی آرایند کلیک کنید.

شامپو بدون سولفات

اولین قدم برای ترمیم موا بعد از دکلره استفاده از شامپوهای بدون سولفات است.سراغ شامپوهایی بروید که فاقد سولفات هستند و عبارت Sulfate Free روی آن‌ها نوشته شده است.همچنین بهتر است شامپویی که انتخاب میکنید حاوی روغن های طبیعی و عصاه های گیاهان طبیعی باشد.اینگونه تاثیر بهتر روی موها داشته و مو را تقویت میکند.پیشنهاد ما به شما شامپو آرگان لایتنس است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

درباره ی لایتنس

این شامپو حاوی روغن آرگان است.ارگان دارای خواص زیادی است که به طلای مایع معروف است.این روغن برای انواع پوست و مو مناسب است.اسفاده مرتب از این شامپو از ایجاد موخوره جلوگیری میکند.ارگان موجود در شامپو به ساقه موها نفوذ کرده و مو را ابرسانی میکند.

ویژگی های شامپو

بدون سولفات

ضد ریزش

احیاسازی مو

ترمیم کننده

دارای روغن ارگان وپروتئین

تقویت و آبرسانی موها

جلوگیری از خشکی و وزی موها

مناسب موهای کراتین

شامپو آرگان لایتنس یک انتاب خوب و مطمین برای ترمیم موهای آسیب دیده میباشد.برای مشاهده و خرید کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *