دسته‌بندی نشده

ریمل دبورا

داشتن مژه هایی پر و بلند چشمانتان را گیراتر و چهره تان را زیبا تر میکند.چشم ها نقش بسزایی در ارتباط گرفتن با افراد دارند.بنابرابن انتخاب یک ریمل خوب و مناسب بسیار مهم است.آرایند دراین مقاله شمارا با یک ریمل با کیفیت و قیمت مناسب به نام ریمل دبورا آشنا میکند.

درباره ی ریمل

ریمل مشکی دبورا یک محصول دوکاره با قدرت پوشانندگی بسیار بالاست که مژه‌ها را بلند و حجیم می سازد.این ریمل دارای برسی مورب است که قابلیت پوشانندگی مژه های ریز گوشه چشمتان را نیز دارد.این ریمل مناسب کسانی است که مژه های کوتاه و کم پشت دارند.این ریمل در تمام طول روز ماندگاری خود را حفظ کرده و نمیریزد.از سوی دیگر با هر پاک کننده ای به آسانی پاک میشود.حتی برای پاک کردن میتوانید از آب و صابون استفاده کنید.

ساختار ریمل دبورا

در این ریمل از ویتامین E , روغن کرچک استفاده شده است.روغن کرچک باعث پررنگ شدن و تقویت مژه ها میشود.روغن کرچک حاوی اسیدهای چرب و مرطوب کننده‌‌ است.این روغن با تغذیه ی مژه ها باعث ضخیم و پرپشت شدن آنها میشود.ویتامین E نیز باعث رد و تقویت مژه ها میشود.این ویتامین مرطوب کننده بوده و با بهبود فولیکول های آسیب دیده موجب تحریک رشد مژه ها می شود.

ویژگی های ریمل

– فاقد عطر

– حجم دهنده

– ترمیم کننده

– حالت دهنده

– تقویت کننده

– ضد حساسیت

– محافظت کننده

– ماندگاری 24 ساعته

– پوشانندگی بسیار زیاد

مواد ریمل

این ریمل دارای موادی غلیظ است.و در آن از ذرات فیبر و نایلون استفاده شده که باعث حجم دهی و بلند شدن مژه ها میشود.این ریمل ماندگاری خوبی د ارد و میتواند تا 5،6 ساعت دوام داشته باشد.این ریمل فوق العاده با کیفیت و بسیار اقتصادی میباشد.

برای خرید ریمل دبورا از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

مشخصات

کشور مبدا برندایتالیا

بدون پارابن

حجم 12 میلی لیتر

برس ریمل دارای قابلیت جدا کردن مژه‌ها و حجم دادن به آن‌ها

روش مصرف:

برس را از ریشه مژه ها به بالا حرکت دهید یک یا چند بار از آن استفاده کنید البته تا به نتیجه دلخواه خود مطابق با عادت همیشگی خود دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *