دسته‌بندی نشده

ژل ابرو اسنس

اگر به زیبایی موها و پوستتان اهمیت میدهید فراموش نکنید که ابرو ها نیز تاثیر زیادی در زیبایی شما دارند.یکی از پرکاربرد ترین محصولات برای زیبایی ابروهایتان ژل ابرو است.یادتان باشد که پهن و نازک بودن یا رنگ ابرو در زیبایی شما موثر است.اگر ابروهایی کم پشت یا بی حالت دارید ژل ابرو اسنس یک گزینه خوب برای شماست.

ژل ابرو چیست؟

اگر به چهره ی سلبریتی ها دقت کنید ابروهای شانه شده و براق در صورت همه ی آنها دیده میشود.داشتن ابروهایی مرتب و حالت گرفته چهره ی شما را بازتر و شاداب تر میکند.حتی باعث میشود چشمان شما زیبایی بیشتری بگیرد.

نحوه ی استفاده از ژل ابرو

ابتدا صورتتان را با یک شوینده شسته و خشک کنید.اگر ابروهای شما به اصلاح نیاز دارد آنها را تمیز کنید تا با زدن ژل ابرو جلوه ی بهتری بگیرد.

درباره ی ریمل اسنس بخوانید.

ژل حالت دهنده ابرو اسنس

زل ابرو بی رنگ اسنس حاوی پتاسیم است.خواص ویژه ی پتاسیم برای پوست و مو بسیار زیاد است.پتاسیم با تسریع فعالیت کلاژن سازی به ترمیم و جوان ماندن پوست کمک می‌کند.پتاسیم سبب ضخامت و استحکام مو میشود.

برای خرید ژل ابرو اسنس کلیک کنید.

معرفی برند اسنس

اسنس برند محبوب و پرتنوع لوازم آرایشی است که از سال 2002  از قلب اتحادیه اروپا به بازار عرضه شده است.برند اسنس با داشتن محصولات با کیفیت با قیمت مناسب همه جای دنیا توجه خانم ها را به خود جلب کرده است.این محصول تست حیوانی ندارد و برای همهی د.ستداران محیط زیست مناسب است.

برای خرید محصولات اسنس از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

ویژگی های ژل ابرو

  • دارای بافت نرم و سبک
  • فرم دهنده
  • حالت دهنده ابرو ومژه
  • فرمولاسیون ژله ای سبک
  • تایید شده توسط آزمایشات چشم پزشک
  • فاقد رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *