میک آپ

کانسیلر میبلین

امروزه کانسیلر نقش مهمی در ارایش خانم ها دارد.با استفاده از کانسیلر پوست را میتوان قبل از ارایش یکدست کرد.کانسیلر کاربردهای زیادی دارد که معمولا همه از آن باخبر نیستند.ما در این مقاله شما را با کاربرد کانسیلر و بهترین برند آن (کانسیلر میبلین)آشنا میکنیم.

کاربرد کانسیلر

کانسیلرها کرم پودرهای فشرده و روشنی هستند که قبل و بعد از ارایش قابل استفاده اند.کانسیلر ها در انوع کرمی و جامد وجود دارند.هر رنگ کانسیلر کاربرد خاصی دارد.معمولا توصیه میشود از کانسیلری استفاده کنید که یک درجه از کرم پودرتان روشن تر باشد.کانسیلربرای پوشاندن تیرگی‌ها، نقاط قرمزرنگ، زخم‌ها و به طور کلی محو کردن ایرادات پوستی ساخته شده است.

کانسیلر میبلین

محبوبیت برند میبلین بر هیچکس پوشیده نیست.از بهترین کانسیلر ها میتوان به کانسیلر میبلین اشاره کرد.این کانسیلر باعث رفع تیرگی و عیبهای صورت میشود. قابل استفاده برای خط خنده و دور چشم ها خز و پف و تیرگی بینی میباشد.این کانسیلر پوشانندگی بسیار بالایی دارد که با استفاده مقدار کمی از آن لک های صورت را میتوان کامل پوشاند.

ویژگی های ظاهری

این کانسیلر دارای یک پد بر سر آن است که کارایی ان را اسان تر میکند.بسته بندی آن به گونه ای است که کیفیت کانسیلر را به خوبی به رخ میکشد.اندازه ی تقریبا کوچکی دارد که به راحتی در کیف جا میشود.

نحوه ی استفاده از کانسیلر

فقط باید قسمت قرمز رنگ را در جهت فلش ها پیچاند. تا مایع به راحتی روی پد قرار بگیرد، اکنون پد آماده استفاده می باشد.

کیفیت کانسیلر

این کانسیلر به صورت کامل تیرگی دور چشم را میپوشاندو ماندگاری 24 ساعته دارد.کانسیلر ایج ریواند میبلین، با دارا بودن فرمولاسیون فعال هالوکسیل. که در کاهش ظاهر پف و سایه های اطراف چشم موثر است.خطوط دور چشم ،تیرگی و پف را پوشانده و پوست را نرم و لطیف می کند.

در مورد پرایمر و زیرساز پوست بخوانید.

پد کانسیلر

این محصول به صورت سرخود دارای پد است و طراحی کاربردی میکروفیل اسفنج آن کوچک‌ترین حفرات صورت را پوشش می‌دهد. ضمنا پد محصول کاملا آنتی باکتریال است و قابلیت شستشو نیز دارد.

رضایت مصرف کنندگان

رضایت مصرف کنندگان به دنبال مصرف این کانسیلر از سایر مدل‌های دیگر کانسیلر میبلین بیش‌تر بوده است.با فرمولاسیون ضد حساسیت برای انواع پوست خشک، معمولی و چرب مناسب خواهد بود.

برای خرید کانسیلر میبلین از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *