مراقبتی

تقویت مژه

مژه ها نقش اصلی در زیبایی چشم ها دارند.مراقبت از مژه ها مثل مو و پوست اهمیت دارد.در این مقاله به راه هایی برای تقویت مژه ها اشاره میکنیم.اگر مژه هایی کوتاه و کم پشت دارید در ادامه این متن همراه ما باشید.برای تقویت مژه ها هم میتوانید از روش های تجاری و هم خانگی استفاده کنید.

برس کشیدن

اول از همه برس کشیدن مژه ها مهم است.همانطور که موها به برس کشیدن نیاز دارند مژه ها نیز به برس کشیدن نیاز دارند.مژه ها د رمعرض گرد و خاک و آلودگی هستند.نشستن گردو خاک روی مژه ها از رشد آن جلوگیری میکند.با برس کشیدن باعث بهبود گردش خون میشوید و از ریزش مژه هایتان جلوگیری میشود.این کار را 2 تا 5 دقیقه دو بار در روز انجام دهید.

ماساژ دادن پلک ها

کار دیگری که باعث تقویت مژه ها میشود ماساژ دادن پلک هاست.این کار نیز باعث بهبود گردش خون شده و رشد مژه ها را بهبود میبخشد.همچنین از شکنندگی مژه ها جلوگیر ی میکند.

در ادامه به راه هایی برای تقویت مژه میپردازیم.

وازلین

وازلین یکی از موادی است که باعث تقویت و افزایش رشد مژه ها میشود.برای اینکار دو انگشت خود را آغشته به وازلین کنید و به سمت بالا به مژه هایتان بزنید.بعد از دقایقی ان را با دستمال تمیز کنید.

روغن کرچک

یکی از بهترین گزینه ها برای تقویت مژه ها روغن کرچک است.روغن کرچک باعث رشد،جلوگیری از ریزش و درخشان شدن مژه ها میشود.قبل از خواب مقداری روغن را با پنبه یا برس آرایشی روی مژه ها بزنید.بعد از بیدار شدن آن را با آب بشویید.اگر میخواهید نتیجه بهتری ببینید کمی ژل الوئه ورا به روغن کرچک اضافه کنید.

محلول تقویت مژه سریتا

محلول سریتا مناسب انواع پوست هاست.باعث استقامت و افزایش رشد مژه ها میشود. مژه های آسیب دیده را ترمیم و تقویت میکند.این محصول دارای عصاره شبدر قرمز، نیاسینامید، ویتامین E و پانتنول است. در کنار تقویت مژه به رشد مجدد مژه‌های ریخته شده نیز کمک کند.

نحوه استفاده

از این محلول باید به مدت 3ماه هرشب استفاده کنید.هنگام استفاده باید مژه ها تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی باشد.باید آن را روی محل رشد مژه ها بکشید.بعد از سه ماه استفاده از این محلول 10 روز فاصله دهید.دوباره یک دوره سه ماهه ی دیگر استفاده کنید.

برای خرید محلول تقویت کننده سریتا از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *