مراقبتی, میک آپ

پوشاندن جوش های صورت با آرایش

جوش صورت یکی از مشکلات پوستی است که اکثر افراد با آن درگیرند.حالا تصور کنید به یک مهمانی دعوت شدید در حالی که صورتتان جوش زده است.ما در این مقاله شما را با پوشاندن جوش های صورت با آرایش آشنا میکنیم.جوش های صورت به دوران بلوغ ختم نمیشود.گاهی بعد از دوران بلوغ نیز این مشکل شما را درگیر میکند.

چرا جوش میزنیم؟

یکی از دلایل اصلی جوش زدن تغذیه نا مناسب است.در اولین قدم شما باید تغذیه ی خود را کنترل کنید.عادت غذایی نادرست باعث چرب شدن کبد و ایجاد جوش‏ های چرکی می ‏شود.

هورمون ها

آندروژن هورمونی است که در دوران بلوغ در بدن دختران و پسران افزایش می‏ یابد.تغییرات هورمونی در دوران بارداری و دوره عادت ماهیانه نیز از دلایل افزایش جوش هستند.

استرس

فشار روانی و اضطراب منشا تمام بیماری‏ ها هستند.

ارث

ژنتیک در انتقال آکنه تاثیر دارد. اگر والدین شما زمانی جوش داشتند احتمال اینکه شما هم جوش بزنید بسیار زیاد است.پوشاندن سطح پوست با لوازم آرایشی در طولانی مدت باعث جوش‏ های ملتهب یا زیرپوستی می‏ گردد.

در ادامه متن شما را با آرایش برای پوشاندن جوش ها آشنا میکنیم.

آماده سازی پوست

اولین قدم پاکسازی و اماده سازی پوست میباشد.شست و شوی مرتب پوست و اسکراب و استفاده از ماسک به آماده سازی پوستتان کمک میکند.استفاده بیش از حد از ماسک ها و اسکراب ها باعث تولید بیشتر چربی بر پوستتان میشود.حواستان باشد که در این مورد زیاده روی نکنید.اگر حتی پوستی چرب و مستعد جوش دارید باز هم از مصرف آبرسان غافل نشوید.آبرسانتان باید فاقد چربی باشد.

استفاده از پرایمر

پرایمرها سطح پوست را صاف و یکدست میکنند.چربی اضافه ی پوست را کنترل می کنند و باعث ماندگاری آرایش شما می شوند.

برای خرید پرایمر از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

اصلاح رنگ پوست

قرمزی و التهاب اطراف جای جوشتان را میتوانید با کانسیلر بپوشانید.جای جوش اگر قرمز باشد می توانید با تصحیح کننده رنگ سبز آن را اصلاح کنید. بنفش باشد با تصحیح کننده رنگ زرد آن را محو کنید.کانسیلر میبلین یک پیشنهاد عالی برای شماست.

برای خرید کانسیلر کلیک کنید.

کرم پودر

شاید فکر کنید چون صورتتان جوش و جای جوش دارد باید از کرم پودر بیشتری استفاده کنید.اما این درست نیست.بعد از پوشاندن جای جوش ها با کانسیلر از مقدار کمی کرم پودر روی صورتتان استفاده کنید.لایه لایه زدن کرم پودر روی صورت پوستتان را کدرتر میکند و باعث بروز جوش بیشتر میشود.

تثبیت آرایش

حالا آرایشتان را با استفاده از اسپری یا پودر های تثبیت کننده،تثبیت کنید.تثبیت کننده ها آرایش صورتتان را مات تر و جذاب تر میکنند.

براش آرایشی تمیز

همیشه براش های آرایشی خود را تمیز نگه دارید.درون برس های آرایشی یکی از مکان های تجمع میکروب و پوست مرده است.بهتر است هر چیزی که به پوستتان برخورد میکند را هفته ای یکبار بشویید.

برای خرید براش های با کیفیت و قیمت مناسب از آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *