میک آپ

چگونه ابروهایمان را لیفت کنیم؟

داشتن یک ظاهر زیبا و مرتب خواسته ی همه ی خانم هاست.مرتب بودن ابروها ظاهر شمارا زیباتر و جذاب تر خواهد کرد.در این مقاله اشاره میکنیم که چگونه در منزل ابروهایمان را لیفت کنیم.

چرا ابروی لیفت شده زیباست؟

در سال های اخیر ابروهای لیفت شده بسیار ترند شده است.معمولا در روتین زیبایی روزانه ی اکثر افراد جای دارد.ابروی لیفت شده به معنای ابرویی است که به سمت بالا شانه شده باشد.این ابروها چهره ی شمارا زیباتر و مقتدر تر نشان میدهد.امروزه دیگر ابروهای باریک و کادر گرفته مد نیست.ابروهای پهن به رسیدگی بیشتری نیاز دارد.

در ادامه متن به انواع راه های لیفت ابرو اشاره میکنیم.

لمینت ابرو

این روش در سالن های آرایشی انجام میشود.نوعی مواد شیمیایی را رو ابرو ها میزنند تا ابروها لیفت شود.مدت زمانی که لمینت روی ابروهایتان میماند بیشتر از زمانی است که خودتان ابروهایتان را لیفت کنید.

ژل ابرو

ژل ابرو را هم میتوانید بخرید و هم در خانه تهیه کنید در هر صورت باعث حالت دادن و آبرسانی به ابرو ها میشود.به خاطر داشته باشید ژل ابرویی که میخرید بر پایه ی آب باشد.این ژل ها باعث براق شدن ابرو ها نیز میشود.

لیفت ابرو با صابون

یکی از راه های لیفت ابروها استفاده از صابون است.صابون ها ظاهر ابرو را درخشان نمیکنند اما باعث حالت دادن به ابروها میشوند.با این روش دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمیایی نیست.

صابون دارای مواد چربی به نام گلیسیرین است.به راحتی ابرو ها را حالت داده و در جای خود فیکس میکند.این محصول برای مدت طولانی میتواند ابروهایتان را لیفت شده نگه دارد.هرگز برای لیفت ابرو از صابون های معمولی استفاده نکنید.صابون های معمولی به خاطر موادی که دارد باعث خارش ،سوزش و پوسته پوسته شدن ابروها میشود.برای این کار حتما باید از صابون های مخصوص لیفت ابرو استفاده کنید.

از چه صابونی استفاده کنیم؟

بهتر است از صابون های ارایشی استفاده کنید این صابون ها با ph متعادلی که دارند برای پوست ضرر ندارند.مواد به کار رفته در صابون ابرو مانند مواد موجود در مرطوب کننده هاست.برای مثال نوعی چربی به نام استریک اسید در این صابون‌ها وجود دارد.این ماده به عنوان لایه محافظ خارجی پوست عمل می‌کند و کارکردی شبیه گلیسیرین دارد.

روش لیفت

وقتی محصول مورد استفاده تان را تهیه کردید حال با استفاده از مراحل زیر ابروهایتان را حالت دهید.

مرحله اول:

برس صابون را قبل از لیفت ابرو با مقداری آب مرطوب کنید.هرچقدر رطوبت برس کمتر باشد لایه ی ضخیم تری از صابون را برمیدارد.

مرحله دوم

بهتر است از مقداری کمی صابون استفاده کنید تا ابروها ضمخت و بهم چسبیده نشود.با توجه به ضخامت و نوع موی ابرویتان مقدار صابونی که باید استفاده شود متفاوت است.

مرحله سوم

با برس ابرو ایتدا ابرو ها را به سمت پایین شانه کنید.این کار باعث میشود ابرو ها بهتر حالت بگیرند.حالا ابروها را به سمت بالا شانه کنید و حالتی که دوست دارید را به آن بدهید.

مرحله چهارم

سایه یا مداد کشیدن ابرو را بعد از استفاده از صابون انجام دهید.مداد کشیدن ابرو قبل از صابون باعث پاک شدن آن میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *