میک آپ

چگونه بهتر رژلب بزنید!

آرایش لب همیشه تکمیل کننده آرایش است و زیبایی بیشتری به چهره تان میبخشد.آرایش لب برای همه ی افراد یکسان نیست.شما باید با توجه به حالت لبتان رژلب بزنید.شما ممکنه لب‌های گوشتی و پر یا لب‌های نازک داشته باشید. یا بعضی‌ها کمان لب بالای قوس دار و بعضی صاف دارند.در این مقاله آرایند شمارا راهنمایی میکند که چگونه بهتر رژلب بزنید.

آبرسانی لب

آبرسانی لب قبل از آرایش لب بسیار مهم است. آبرسانی لب باعث میشود لب ها ظاهر تازه تر و بهتری داشته باشند.برای این کار از بالم لب یا آبرسان لب استفاده کنید.بالم لب را به همه ی لب از جمله خط لب بزنید.صبر کنید تا کاملا جذب شود.

چگونه لبمان را بزرگتر جلوه دهیم

اگر میخواهید لب هایتان بزرگتر به نظر برسد بهتر است از یک خط لب همرنگ رژلبتان استفاده کنید.با توجه به حالت لبتان لب بالا یا پایین را بزرگ تر کنید.اما هیچ وقت هر دو طرف لبتان را بزرگ نکنید این کار ظاهر لبتان را مصنوعی میکند.توجه داشته باید همیشه رژلب و رژگونه ای که استفاده میکنید از یک خانواده باشند.رنگ های نزدیک به هم داشته باشند اینگونه آرایشتان بهتر به نظر میرسد.سعی کنید همیشه از رژگونه به مقدار کم استفاده کنید.

تلفیق رژمایع و مات

اگر آرایش های متفاوت را دوست دارید هنگام خرید یک رژلب مایع مات و یک رژلب معمولی دقیقا همرنگ بخرید.حالا لایه زیرین را رژلب مات بزنید و روی آن از رژلب براق اتفاده کنید. اینجوری بافت و رنگ خاص مورد علاقه‌تون رو ایجاد کنید و رژ لبی با قدرت رنگی خیلی بالا خواهید داشت.

چگونه لبمان را برجسته تر کنیم؟

اگر میخواهید لب هایی برجسته داشته باشید خرید یک رژلب روشن را فراموش نکنید.از رژ لب روشن در وسط لب بالا و پایین استفاده کنید تا حالت هایلایت ایجاد کنید.این کار باعث میشود لب های شما برجسته تر به نظر برسد.به این کار کانتور و هایلایت لب هم گفته میشود.

از کانسیلر یا هایلایترتان در بالای لب بالا استفاده کنید.این کار لبتان را برجسته تر نشان میدهد.

آرایش لب پایین

شاید کمی عجیب باشد اما بعضی افراد متوجه نمیشوند که لب پایینشان تا کجا ادامه دارد.اگر عضو این دسته از افراد هستید سرتان را به عقب خم کنید.جایی که برجستگی لبتان تمام میشود را خط بکشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *