میک آپ

چگونه ساده آرایش کنیم؟

همه ی خانم ها عاشق آرایش کردن و زیبا بودنند.اما این را فراموش نکنید که هرروز آرایش کردن ضرر دارد.آرایش های ساده ظاهرتان را جذاب تر و آراسته تر میکند.در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه ساده آرایش کنیم؟

آرایش برنزه طلایی

بهترین آرایش برای فصول گرم سال آرایش برنزه طلایی است. برای این آرایش ابتدا پوستتان ر تمیز کرده و ز مرطوب کننده استفاده کنید.از یک کرم پودر و کانسیلر مناسب پوستتان استفاده کنید. قسمت های بالای صورتتان مانند میانِ بینی،بالای گونه ها و در ناحیه داخلی چشم ها از هایلایتر استفاده کنید.از یک رژونه کرمی بالای گونه تان استفاده کنید.برای سایه از یک رنگ برنز ملایم استفاده کنید.از رژی استفاده کنید که رنگی نزدیک به رنگ لبتان و رنگ ملایمی داشته باشد.

آرایش ساده و شیک

این آرایش را معمولا سلبریتی ها انجام میدهند.از کرم پودر و کانسیلر مناسب استفاده کنید.در این آرایش استفاده از یک برنزه کننده ی مات با رنگی گرم، به شما رنگ پوستی مشابه یک رنگ پوست برنزه طبیعی می بخشد.از این برنزه کننده، روی پیشانی، گونه و چانه ی خود استفاده نمایید.از یک سایه ی رنگ پوست برای پلک ها استفاده نمایید.از یک خط چشم باریک و یک رژلب رنگ هلویی استفاده کنید.


آرایش آسیایی

برای آرایش آسیایی همه ی صورت را طبیعی نگه دارید و چشم ها را بزرگتر جلوه دهید.در این روش نیز از کرمپودر و کانسیلر مناسب استفاده کنید.ابروها را پرتر کنید و هاشور بزنید.در گوشه داخلی چشم از سایه قهوه ای روشن و و در گوشه بیرونی از سایه قهوه ای تیره استفاده کنید.با استفاده از یک مداد چشم سیاه، یک خط چشم باریک بکشید.دنباله ی خط چشم تان را کمی بیشتر ادامه دهید.از رژگونه صورتی استفاده کنید.روی لب ها کانسیلر زده و از رژی رنگ لبتان در قسمت های داخلی لب بزنید.

چگونه بدون آرایش زیبا به نظر برسیم؟

استراحت کافی

مرتب کردن ابروها

به صورت و بدنتان مرطوب کننده بزنید

لب های خود را مرطوب کنبد

رژیم غذایی مناسب

موهای سالم

مژه هایتان را با فرمژه حالت دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *