دسته‌بندی نشده

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش ها ملایم تر از عطرها هستند و غلظت کمتری نسبت به انها دارند.ازآنجایی که بادی اسپلش ها ملایم هستند ماندگاری کوتاه مدت دارند.در این مقاله شمارا با بادی اسپلش ها آشنا میکنمی و میگوییم که بادی اسپلش چیست؟

فواید بادی اسپلش

انواع اسپری بدن فواید زیادی دارند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

در این قسمت بیشتر متوجه میشوید که بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش را می‌توان مستقیما روی پوست مالید تا پوست برای مدت طولانی شاداب و هیدراته بماند.بادی اسپلش را بهتر است بعد حمام استفاده کنید.بعد حمام منافذ پوست باز میشود و بادی اسپلش مدت بیشتری میماند.بادی اسپلش ها غیر چسبنده هستند.استفاده از بادی اسپلش قبل خواب باعث آرامش میشود.

چه بادی اسپلشی بهتر است؟

بادی اسپلش هایی که خاصیت مرطوب کنندگی دارند و از خشکی پوست جلوگیری میکنند بهترند.بادی اسپلش ها مناسب افرادی هستتند که میخواهند همیشه بوی خوش دهند.بهتر است که ان را روی بدن مرطوب اسپری کنید.

اسپری برای لباس

از اسپری خوشبو‌کننده زنانه علاوه بر اسپری بر روی پوست، می‌توان به عنوان خوشبو‌کننده لباس نیز استفاده کرد.بادی اسپلش‌ها غلظت کمتری نسبت به اسانس‌ها دارند و همین باعث می‌شود که آسیبی حتی به ظریف‌ترین پارچه‌ها هم نرساند.

اسپری بعد از ورزش

با اسپری ها میتوانید بعد از ورزش خوشبو و با طراوت شوید.هنگام ورزش مقدار زیادی عرق میکنید.به همین دلیل باید همیشه یک بادی اسپلش در کیف بدنسازی خود داشته باشید تا بعد و قبل از تمرینات ورزشی از آن استفاده کنید.این کار به حفظ رطوبت پوست و ازبین بردن بوی نامطبوع بدن کمک میکند.

خوشبو کردن رختخواب

از انواع اسپری خوشبو‌کننده بدن، می‌توان برای رختخواب و ملحفه‌ها نیز استفاده کرد.خوشبو کردن رخت خواب به شما کمک میکند که هر شب خواب خوبی دشته باشید.اسپری بدن روی پارچه بیشتر از روی بدن باقی میماند.

برای خرید بادی اسپلش زنانه از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *