بهداشت

خمیر دندان کلگیت

بهداشت دهان و دندان برای سلامت عمومی بدن ضروری است.انتخاب بهترین خمیر دندان باعث بهداشت لثه و دندان‌ها می‌شود.استفاده از خمیردندان خوب از پوسیدگی دندان ها جلوگیری میکند.پیشنهاد ما خرید خمیردندان سه کاره ی کلگیت است.باید خمیردندانی را خریداری کنید که حاوی فلوراید باشد تا از پوسیدگی دندان ها جلوگیری کند.تمام خمیر دندان های استاندارد حاوی فلوراید هستند.

خمیر دندان سه کاره

این خمیردندان 3 کاره با فرمولاسیون بسیار قوی خود، استحکام دندان ها را افزایش می دهد.لایه ای از باکتری ها که پلاک نامیده میشود به مرور زمان روی دندان ها را میپوشاند.این خمیردندان خاصیت پلاک زدایی دارد.خمیر دندان کلگیت برای شما دندان هایی سفید و درخشان را به ارمغان می آورد.با خاصیت شگفت انگیز خود از مینای دندان ها در برابر عوامل آسیب رسان محافظت می کند.بعد از استفاده از آن حس طراوت و تازگی خواهید داشت.

ویژگی های کلگیت

  • استحکام بخش
  •  سفید کننده
  • تازه کننده نفس
  • حفاظت از حفره ها
  • سفید کننده و تمیز کننده ملایم
  • حاوی فلوراید و ترکیبات محافظ مینای دندان
  • حاوی عصاره نعناء و ایجاد نفسی تازه و خوشبو

برند کلگیت

در سال 1806 توسط ویلیام کولگیت با تولید صابون در نیویورک آغاز به کار کرد.یک برند آمریکایی است.در سال 1896 کولگیت اولین برندی بود که خمیردندان را به صورت تیوپی عرضه کرد.تا قبل آن خمیردندان ها شیشه ای بودند.هم اکنون کولگیت و برند پالمولیو با یکدیگر ادغام شده اند و تحت یک مجموعه در حال فعالیت می باشند.

خمیر دندان کلگیت سری optic white مدل extra power حجم ۷۵ میل

خمیردندان سفیدکننده کلگیت اپتیک وایت اکسترا پاور Colgate Optic Extra Power دارای فرمول باکیفیت و ویژه جهت پاک کردن لک های ناشی از مصرف چای، قهوه و نوشیدنی است و حاوی هیدروژن پروکسید به عنوان ماده موثر پاک کننده جرم های دندان و سفیدکننده می باشد. با استفاده از خمیر دندان سفید کننده کلگیت در یک هفته دندان های شما یک درجه سفیدتر خواهد شد و در چهار هفته نتیجه کامل آن را خواهید دید.

1 نظر در “خمیر دندان کلگیت

  1. ممنون از توضیحات بسیار خوب شما در مورد خمیردندان کلگیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *