بهداشت

وکس عدسی

از بین بردن موهای زاِِئد همیشه دغدغه است.استفاده از وکس میتواند بهترین راه برای از بین بردن این موهای مزاحم باشد.دراین مقاله شمارا با وکس های عدسی و نحوه کار باآنها آشنا خواهید شد.

درباره ی وکس عدسی

این نوع از موم عدسی به وکس عدسی نیز معروف است.استفاده از وکس های عدسی از وکس های سطلی آسان تر است.این موم ها را میتوانید به روش های مختلف ذوب کنید.به روش بن ماری یا توسط دستگاه وکس.این وکس ها قابل استفاده برای خانم ها و آقایان است.مقدار استفاده از این وکس ها را به راحتی میتوانید کنترل کنید.با استفاده از این وکی ها ریشه مو ضعیف شده و موزدایی به بهترین صورت انجام میشود.

مزیای موم عدسی

  1. با توجه به دانه دانه بودن موم ها که به شکل عدس است استفاده آن آن بسیار راحت بوده و نیازی به شکستن و تقسیم کردن ندارد
  2. چسبندگی آن بسیار عالی بوده و لطافت خاصی را به پوست می بخشد
  3. قابل استفاده برای خانم ها و آقایان، اگر پوست شما حساس است و یا حساسیت خاصی دارید قبل از استفاده تست کنید.

نحوه استفاده از وکس عدسی

مقدار مورد نیاز از وکس عدسی را در یک ظرف یا دستگاه بریزید.بعد از گرم شدن که موم به حالت ژله ای درآمد با قاشق های چوبی که به قاشق بستنی هم معروف است ژل موم ها را بردارید. در جهت رویش موها روی آنها بکشید.پد مخصوص یا پارچه ای را روی آن بکشید و با کف دست روی آن بکشید.حال جهت خلاف رویش موها پد را محکم بکشید.هرچه پد را سریع تر بکشید درد آن کمتر خواهد بود.قبل استفاده از موم چربی های روی پوستتان را از بین ببرید.قبل استفاده از وکس تست حساسیت روی بازوی خود انجام دهید.

وکس عدسی آذر بیوتی

موم هایِ برند آذر بیوتی موهایِ زائد را از ریشه خارج کرده و همزمان با حذف موهای زائد ، با برداشتن سلول هایِ مرده ی انباشته شده بر روی سطح پوست ، پوستِ شما را تا چند درجه نیز روشن تر می کند .

به طور طبیعی در زمان برداشتن موهایِ زائد ، پوست بدن کشیده شده و اندکی رطوبت خود را از دست میدهد بنابراین در موم های برند آذر بیوتی از گلیسیرین و روغن زیتون جهت تامین چربی و رطوبت از دست رفته و همچنین از عصاره آلوئه ورا جهت التیام پوست استفاده شده است .

برای نتیجه بهتر ، قبل از برداشتن موهایِ زائد ابتدا پوست خود را از هر گونه چربی و آلودگی پاک کرده و سپس از موم آذر بیوتی استفاده نمایید .

برای خرید وکس عدسی از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *