بهداشت, مراقبتی

لوازم بهداشتی ضروری آقایان

وقتی صحبت از بهداشت فردی میشود زن و مرد نمیشناسد.آقایان نیز مانند بانوان باید از لوازم بهداشتی استفاده کنند.در این مقاله شمارا با لوازم بهداشتی ضروری آقایان آشنا میکنیم.اگر قصد خرید عروسی و یا هدیه‌ای برای همسر خود را دارید می‌توانید لیست ما را مشاهده کنید.

لیست لوازم

  1. مرطوب‌ کننده پوست
  2. اسکراب پوست
  3. افتر شیو
  4. بالم لب
  5. ضد آفتاب
  6. شامپو مردانه
  7. شامپو بدن مردانه
  8. بادی اسپلش مردانه
  9. مام رول مردانه (مام بدون آلومینیوم)
  10. ست لوازم بهداشتی مردانه

مرطوب کننده

مرطوب کننده چه برای اقیان چه بانوان یک محصول ضروری است.پوستتان به آبرسانی و مرطوب شدن نیاز دارد.با استفاده مداوم از مرطوب‌کننده پوست و هیدراتاسیون آن، پوست هرگز خشک، پوسته پوسته یا کدر نمی‌شود.

اسکراب پوست

اسکراب ها لایه بردار پوست هستند و لایه ی مرده پوست را از بین میبرند.استفاده از اسکراب منافذ پوستتان را تمیز میکند و از ایجاد آکنه جلوگیری میکند.مالیدن آرام انواع اسکراب‌ها روی پوست، آلودگی، روغن و سایر آلاینده‌ها را از بین می‌برد.

افتر شیو منافذ باز پوست را به حداقل میرساند و از التهاب پوست جلوگیری میکند.افترشیو باکتری ها را کاهش داده و از خشکی پوست جلوگیری میکند.

ضدآفتاب

اهمیت استفاده از ضد آفتاب بر هیچکس پوشیده نیست.ضد آفتاب یک محصول ضروری برای مراقبت از پوست است.همه ی افراد خانم ها،آقایان حتی کودکان باید از ضدآفتاب استفاده کنند.بنابراین یک ضد آفتاب از لوازم بهداشتی ضروری آقایان است.

شامپو مردانه

هیچکس دوست ندارد افرادی را با موهای آلوده یا چرب ببیند.تمیزی موها یک موضوع مهم برای بهداشت فردی است.استفاده از شامپو های مردانه پوست سر را تمیز و پاک از هرگونه آلودگی میکند.تمیزی پوست سر به موها اجازه ی رشد میدهد.

شامپو بدن مردانه

شامپو بدن چربی اضافه بدن را از بین میبرد. آنزیم‌های فعالی دارد که مانع از چربی زود هنگام دوباره پوست در آقایان می‌شود.

بادی اسپلش

چربی و رطوبت دو عنصر مهم برای پوست هستند.بادی اسپلش دارای این دو عنصر است و سبب خوشبویی بدن میشود.استفاده از بادی اسپلش بعد از حمام بدن را خوشبو میکند.بادی اسپلش قابلیت خوش‌بو کردن مو را هم دارد. به این منظور می‌توان آن را روی ساقه مو اسپری کرد.

درباره ی بادی اسپلش بیشتر بدانید.

مام مردانه

مام رول مردانه خصوصا مام رول بدون آلومینیوم محصولی ضروری و البته پر مصرف‌ترین محصول در سبد خرید آقایان است.مام ها ضد تعریق هستند و باعث خوشبو شدن بدن و از بین بردن بوی عرق میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *