پوست, مراقبتی

آبرسانی بدن با کرم نچرالز

آیا میدانید آبرسانی به چه معناست؟آبرسانی رطوبت رساندن به پوست است.اگر رطوبت کافی به پوست نرسد پوست کم آب میشود.که البته پوست کم آب و پوست خشک با هم تفاوت دارد.در این مقاله به آبرسانی بدن با کرم نچرالز اشاره میکنیم.

تفاوت پوست خشک و پوست کم آب

پوست کم آب و خشک کاملا با هم تفاوت دارند.پوست کم آب ناشی از رطوبت کم پوست است.پوست خشک ناشی از کمبود چربی طبیعی پوست.پوست خشک یک نوع جنس پوست است اما کم آب پوست نوعی مشکل پوستی است.

سطح پوست ما را لایه‌ای از چربی طبیعی که سبوم نام دارد می‌پوشاند. سبوم لایه‌ای نازک روی پوست تشکیل می‌دهد.سبوم پوست از رشد میکروب ها جلوگیری میکند و مانع کاهش چربی پوست میشود.در افرادی که تولید سبوم پوست کم تر است دچار خشکی پوست میشوند.کم آبی به معنای خشکی پوست نیست. کم آبی پوست زمانی اتفاق می‌افتد که رطوبت موجود در لایه‌های سطحی پوست کاهش یابد. این مسئله باعث می‌شود که پوست خسته و کدر به نظر برسد.

علل کم آبی پوست

نرساندن آب کافی به بدن(آب کم نوشیدن)

گرمای هوا و تابش خورشید

عرق کردن در حین ورزش

افزایش سن

که کم آبی پوست با رژیم غذایی مناسب و پاکسازی پوست قابل درمان است.اما اگر از داشتن پوستی خشک رنج میبرید پینهاد ما به شما استفاده از کرم آبرسان است.

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده

در نگاه اول شاید این دو برایتان تفاوت چندانی نداشته باشند.عملکرد این دو برای پوست متفاوت است.استفاده از آبرسان فقط مخصوص افراد دارای پوست خشک نیست.آبرسانی به پوست به اندازه ی آبرسانی به کلیه ها مهم است.

بعد از حمام

استفاده از آب تنها برای رطوبت رسانی به پوست کافی نیست.بعد از حمام بارها مشاهده کردید که بعد از تبخیر آب از روی پوست،پوست خشک میشود.برای رطوبت رسانی به پوست بعد از حمام باید حتما از آبرسان استفاده کنید.

مرطوب کننده

مرطوب کننده ها بر پایه ی روغن هستند.شامل موادی مثل وازلین و روغن های معدنی و همچنین امولینت‌ هایی چون استرها و روغن های گیاهی در برمی‌گیرند.لایه ای را روی پوست ایجاد میکنند که از خروج آب جلوگیری میکند.همچنین در کاهش خشکی پوست و افزایش لطافت آن نقش مهمی دارند.

آبرسان

آبرسان ها موادی تحت عنوان humectantsهمانند گلیسیرین و اسید هیالورونیک هستند.آب را از هوا یا پوست شما جذب می‌کنند و بر روی پوست نگاه می‌دارند.اکثر لوسیون ها هم نرم کننده جاذب رطوبت هستند. بنابراین به طور همزمان هم پوست را مرطوب می‌کنند و هم اینکه نقش آبرسان را دارند.

کرم آبرسان نچرالز یک انتخاب مناسب برای آبرسانی و لطافت پوستتان میباشد برای خرید این کرم عالی از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

ویژگی های کرم آبرسان نچرالز

226 گرم

آبرسانی پوست

بدون تست حیوانی

رفع خشکی پوست

جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست

ساخت کانادا

1 نظر در “آبرسانی بدن با کرم نچرالز

  1. Букмекерская контора 1xBet является очень популярных на рынке. https://bet-promokod.ru/ Огромный выбор спортивных и киберспортивных событий, множество открытых линий, высочайшие коэффициенты. Также, БК имеет обширный функционал и немногие дает возможность совершать ставки по специальным промокодам. Используя промокоды, вы можете получить реальный денежный выигрыш, не внося абсолютно никаких средств. Фантастика? – Нет, Реальность Узнать актуальный промокод вы можете прямо сейчас, однако использовать его необходимо в соответствии с правилами и инструкциями, которые приведены ниже.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *