دسته‌بندی نشده

ماسک مو مکس لیدی

برای داشتن موهایی سالم و خوش حالت باید مراقبت های خاصی انجام دهید.مو به مواد مغذی ای نیاز دارد که برای رشد و سلامت آنها ضروری است.این مواد ضروری را میتوانید با استفاده از ماسک مو مکس لیدی به مو برسانید.

ماسک مو داخل حمام مکس لیدی با حجم 500 میل مناسب استفاده داخل حمام است.این ماسک مو با داشتن انواع ویتامین های ضروری برای مو و کراتین موجود در آن به ترمیم موهای آسیب دیده کمک میکند.همچنین این محصول به ترمیم موهای آسیب دیده حاصل از رنگ زیاد نیز کمک میکند.مواد شیمیایی موجود در رنگ ها باعث آسیب و شکنندگی موها میشوند.استفاده از ماسک مو برای موهای رنگ شده ضروری است.با استفاده ازاین محصول موهایی نرم و درخشان خواهید داشت.

برای استفاده از این ماسک مو کافی ست هنگامیکه داخل حمام هستید مقدار کافی از این ماسک را روی موهای خود قرار دهید.با ماساژ دادن روی موها ماسک را به تمام نقاط سر برسانید.بعد از 3 الی 5 دقیقه که ماسک روی موها نشست آن را با آب ولرم شستشو دهید. تا هم از ریزشش مو جلوگیری نماید و هم باعث تقویت ریشه موهای شما شود.

ویژگی های ماسک مو

مخصوص موهای آسیب دیده

ترمیم کننده،نرم کننده،حالت دهنده

حاوی ویتامین

حاوی روغن نارگیل

تقویت کننده

مناسب انواع مو

جلوگیری از ریزش مو

حجم 500 میل

فواید روغن نارگیل برای مو

خواص فوق العاده روغن نارگیل برای مو سالهاست که شناخته شده است.مردم از قدیم الایام ازین روغن برای تقویت پوست و مو استفاده میکردند.قدیمی‌ها از ماساژ روغن نارگیل بر روی مو به عنوان یک امر روتین استفاده می‌کردند. دلیل این موضوع نقش روغن نارگیل در ترمیم آسیب‌های ناشی از تنش‌های محیطی به مو است.

این روغن فواید زیادی دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

_ترمیم موی اسیب دیده

_تغذیه مو

_رشد موها

_زیبایی مو

_درمان ریزش مو

_درمان شوره سر

حال که ماسک مو مکس لیدی حاوی روغن نارگیل است همه ی فواید روغن نارگیل را نیز در خود جای داده است برای خرید این محصول کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *