آموزشی, میک آپ

ترمیم رژگونه و پنکک شکسته

قطعا بارها برای شما هم اتفاق افتاده است که پنکک یا رژگونه ای که در کیفتان است. بر اثر ضربه خورد شده و در کیف ریخته است.در این مقاله آرایند به برطرف کردن این مشکل و ترمیم رژگونه و پنکک شکسته میپردازد.

وسایل مورد نیاز:

الکل صنعتی 70 درصد یا گلاب

یک عدد کاردک

برس خط چشم و قطره چکان

نحوه ی ترمیم

برای ترمیم رژگونه و پنکک شکسته پنکک یا رژگونه شکسته شده را درون یک کاسه بریزید.برای این کار لازم نیست ظرف خیلی بزرگی استفاده کنید زیرا رژگونه یا پنکک به اطراف ظرف میچسبد.ظرف به اندازه ای باشد که قادر به هم زدن مواد درون آن باشید.

با کاردک روی پنکک بزنید تا کاملا پودر و یکدست شود.اگر یکدست نشود نتیجه خوب نخواهد بود.

به آرامی با قطره چکان الکل اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا بافت خمیری یکدست به دست آورید.هر چه از الکل کمتر استفاده کنید بهتر است.اگر الکل در دسترس نبود از گلاب هم میتوانید برای این کار استفاده کنید.

الکل بهتر است زیرا احتمال رشد میکروب ها را کم میکند.بعد از اینکه بافت خمیری به دست آوردید ان را به ظرف اصلی پنکک یا رژگونه برگردانید.

خمیر به دست آمده را با کاردک صاف کنید تا به حالت اولیه برگردد.در ظرف را باز بگذارید تا مواد هوا بخورد و خشک شود.

به همین راحتی ترمیم رژگونه و پنکک شکسته انجام شد.

برای خرید پنکک از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

پنکک فارمیراچ

پنکک ها از محصولات پر مصرف خانم ها هستند.نوعی پودر فشرده اند که باعث مات شدن و بهتر شدن آرایشتان میشود.

قبل از خرید پنکک به رنگ پوستتان توجه کنید.پنککی که انتخاب میکنید بهتر است نزدیک به رنگ پوستتان باشد.خرید کرم ها یا پنکک های تیره تر و روشن تر از پوستتان ظاهری غیر طبیعی به چهره تان میدهد.

پنکک فارمیراچ بسیار سبک بوده و پوشانندگی و ماندگاری بالایی دارد.پنکک ها چربی و رطوبت اضافی پوست را جذب میکنند و پوستتان را مات میکنند.

درباره پنکک بیشتر بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *