میک آپ

حجم دهی لب با مینی استار

همه ی خانمها دوست دارند لبهایی حجیم و زیبا داشته باشند.حجم دهنده های لب ما را از تزریق فیلر بی نیاز میکنند.این حجم دهنده ها طبیعی هستند وهیج آسیبی به لب نمی رسانند.در این مقاله با حجم دهی لب با مینی استار آشنا میشوید.

کار حجم دهنده لب:

در فرمول این محصولات از موادی مانند منتول ، گیاه وینترگرین ، زنجبیل و کپسایسین استفاده میشود.این حجم دهنده ها باعث سوزن سوزن شدن لب میشود.کم کم باعث ورم لب میشود. این حس سوزن ملایم باعث روانه شدن گردش خون به لبها شده و همین باعث بزرگتر شدن آنها میشود.معمولا به صورت برق لب و رژلب در بازار وجود دارد. داخل آنها از عوامل مرطوب کننده ، رنگ ، روغن و موم نیز استفاده میشود.نوع بیرنگ آن هم وجود دارد که قبل از رژلب زدن میتوان از آن استفاه کرد.

حجم دهنده لب مینی استار

حجم دهنده لب مینی استار یک محصول عای برای حجم لب بدون تزریق و عوارض است.این پک حجم دهنده شامل دو محصول است.یکی محصول گرم کننده لب با عصاره ی زنجبیل است.این محصول باعث حجم دهی لب میشود.محصول دوم خنک کننده لب است که با عصاره ی نعنا است.اسن محصول شاین لب است و به لب ها ظاهری زیباتر و جذاب تر میدهد.استفاده از شاین لب روی حجم دهنده ظاهری بزرگتر به لب ها میدهد.این محصول باعث فعال کردن نگدانه های لب میشود و باعث میشود لب رنگی طبیعی به خود بگیرد.

چگونه از حجم دهنده مینی استار استفاده کنیم؟

با انجام یکسری مراحل تاثیر محصول بیشتر خواهد شد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

لایه برداری لب

از استفاده از حجم دهنده لب ها را لایه برداری کنید.برای این کار میتوانید از مسواکتان کمک بگیرید.

استفاده از پرایمرا

استفاده از پرایمر روی لب باعث میشود لب ها مرطوب بماند و خشک نشود.پرایمر رنگ لب را روشن تر میکند و سطح لب را یکدست و هموار میکند.

استفاده از حجم دهنده

ابتدا از ژل حاوی عصاره زنجبیل استفاده کنسد.بعد از چند دقیقه احساس سوزش روی لب میکنید که کاملا طبیعی است.بعد از چند دقیقه حس سوزش کمتر شده و تورم لب ها کاملا دیده میشود.میتوانید از رژلب روی آن استفاده کنید.

یا از ژل حاوی عصاره نعنا به عنوان شاین لب بزنید.این ژل لبهای شما را برجسته تر نشان میدهد.برق این محصول باعث میشود تا انعکاس نور هم به برجسته نشان داده شدن لبها کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *