میک آپ

پنکک فارمیراچ

پوست ممکن است دارای مشکلات مختلفی مثل کک و مک،جوش،لک های مختلف باشد.بهترین راه از بین بردن موقت این لک ها آرایش کردن و استفاده از پنکک است.از بهبود این لک ها با آبرسان ها و ماسک ها و کرم های مختلف درمانی ممکن خواهد بود.دز این مقاله آرایند شما را با پنکک فارمیراچ آشنا میکند.

کرم پودر

قبل از اینکه راجع به پنکک صحبت کنیم بد نیست با سایر مراحل آرایش آشنا شوید.یکی از مهم ترین مراحل هر آرایش پوشاندن نواقص پوستی است.این کار با استفده از کرم پودر ممکن است.کرم پودر ها با ایجاد یک لایه روی پوست پوستتان را یکدست و صاف نشان میدهند.کرم پودر ها پوشانندگی متفاوتی دارند که با توجه به نیاز پوستتان باید آن را انتخاب کنید.

برای خرید کرم پودر از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

کانسیلر

برای یکدست تر شدن پوستتان استفاده از کانسیلر پیشنهاد میشود.کانسیلر ها به پوشاندن سیاهی دور چشم،ای جوش و لک های پوستی کمک میکنند.کانسیلر نسبت به کرم پودر پوشانندگی بیشتری دارد.کانسیلری که میخرید باید یک یا دو درجه از کرم پودرتان روشن تر باشد.

پنکک آرایشی

هیچ آرایشی بدون تثبیت کننده ماندگاری نخواهد داشت.پنکک ها نوعی تثبیت کننده هستند که به کیفیت بیشتر آرایش کمک میکنند.پنکک یکپود فشرده است که با استفاده از پدها مورد استفاده قرار میکیرد.پنکک ها به علت بافت فشرده ای که دارند به تثبیت کرم پودر کمک میکنند.پنکک به تنهایی و بدون کرم پودر هم برای وشاندن پوست مناسب است.اما برای استفاده پنکک به تنهایی به نکاتی باید توجه داشته باشید.

پنکک فارمیراچ یک انتخاب مناسب است.

نکات استفاده از پنکک

اگر پوستتان خشک است قبل از استفاده از پنکک حتما از مرطوب کننده استفاده کنید.پنکک به دلیل ساختار پودری جربی و رطوبت پوست را جذب کرده و پوست را خشک تر نشان میدهد.بعد ز زدن مرطوب کننده صبر کنید جذب پوستتان شود.سپس از پنکک استفاده کنید.

پنکک ها مناسب چه جنس پوستی اند؟

پنکک ها برای پوست های چرب بسیار ایده آل هستند زیرا چربی پوست را جذب کرده و کمتر میکنند.همچنین پنکک ها باعث مات تر شدن آرایش و صورت میشوند که ظاهری جذاب تر به چهره میدهد.

کاربرد پنکک ها

تثبیت کننده آرایش

ماندگاری سایه چشم

یکدست کردن رنگ پوست صورت

مات کردن کرم پودر

مشخصات پنکک فارمیراچ

پوشانندگی بالا

ماندگاری بالا

قیمت مناسب

کاهش برق و چربی پوست

مناسب انواع پوست

سبک

ضد تعریق

برای خرید پنکک فارمیراچ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *