مراقبتی

انواع ماسک ورقه ای

استفاده از ماسک های ورقه ای یکی از بهترین راه ها برای تقویت و تغذیه ی پوست است.اگر تصمیم دارید حسابی به پوستتان برسید و پوستتان را احیا کنید از انواع ماسک ورقه ای استفاده کنید.

ماسک بلوبری

با بالا رفتن سن صورت و بدن مقداری اب از دست میدهند و چروک میشوند.با افزایش سن آب زیر پوستتان کم میشود که برای جبران آن از ماسک ورقه ای میتوانید استفاده کنید.ماسک بلوبری آسیب های ناشی از بالا رفتن سن را کاهش میدهد.ماسک بلوبری خشکی پوست را برطرف کرده و آکنه را کاهش میدهد.این اسک به علت داشتن سالیسیلیک اسید باعث از بین بردن سلول های مرده،باز شدن منافذ مسدود،مبارزه علیه باکتری ها میشود.

چای سبز

آلودگی موجود در هوا باعث تیره شدن پوست میشود.به تدریج چوستتان شفافیتش را از دست میدهد.یکی از انواع ماسک ورقه ای ماسک چای سبز است.ماسک چای سبز به رفع لکه‌های پوستی و روشن‌شدن سطح پوست کمک میکند.استفاده از این اسک به صورت طولانی باعث از بین رفتن جوش و آکنه میشود.این ماسک خاصیت ضد باکتری و ضد میکروبی دارد.برای افزایش رطوبت و آبرسانی به پوست و بستن منافذ باز مناسب است.چی سبز پوست را به ساختن سلول های جدید ترقیب میکند که باعث شفافیت و شادابی پست میشود.

ماسک خیار

اگر پوست خشکی دارید حتما از ماسک خیار استفاده کنید.خیار با داشتن ویتامین c و آب پوست را آبرسانی کرده و از خشکی آن جلوگیری میکند.خیار خاوی آنتی اکسیدان است که با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و از بروز چین و چروک جلوگیری میکند.پوست خیار حاوی سیلیس است که خاصیت سفید کنندگی دارد.پف و ورم دور چشم را کاهش میدهد.خیار خاصیت سم زدایی و پاکسازی دارد. این ماسک به لایه برداری و پاکسازی پوستتان کمک میکند.اگر پوست چربی دارید باز هم خیار یک گزینه عالی برای آبرسانی پوستتان است. همچنین خیار با تحریک پوست به تولید کلاژن بیشتر، خاصیت ارتجاعی پوستتان را بهتر می‌کند.

ماسک انار

ماسک انار خاصیت جوان سازی و رفع خشکی پوست دارد.محیط،آب و هوا، موقعیت سلامتی و یا نوع زندگی در خشکی پوست موثرند.ماسک انار باعث روشن شدن رنگ پوست و احیاء شادابی پوست میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *