پوست, مراقبتی

پدیکور پا در منزل

حتما شما هم شنیدید که پا قلب دوم ماست.بنابراین نمیتوان نسبت به قلب دوم بی تفاوت بود.مراقبت و استفاده از محصولات مراقبتی فقط مخصوص مو و پوست نیست.از پا هم باید مراقبت شود.پدیکور پا در منزل یک راه مراقبت از پاهاست که باعث آرامش و رفع خستگی میشود. آرایند در این مقاله به شما آموزش میدهد که چگونه پاهایتان را در منزل پدیکور کنید.

وسایل لازم

پدیکور پا در منزل نیاز به وسایل ساده ی زیر دارید.

نمک حمام

کوکتل پدیکور

لگن

پارچ آب گرم

اسکراب بدن

کرم آبرسان

ماسک پا

مرحله اول

پاهایتان را در لگن بگذارید و یک پارچ آب گرم را روی پاهایتان بریزید.مقداری نمک حمام را در آب بریزی.نمک حمام باعث افزایش گردش خون در پا،کاهش اضطراب و استرس و بهبود پا درد میشود.چند دقیقه پاهایتان در این محلول بگذارید.

مرحله دوم

در این مرحله کوکتل پدیکور را در آب بیندازید.کوکتل پدیکور باعث از بین بردن بوی بد پا،کاهش استرس،آرامش بخش،نرمی پا و لایه برداری پوست میشود.این کوکتل ها باعث درمان ترک پاشنه پا میشود.روغن ها و ویتامین های موردنیاز پا را نیز تامین میکند.15 دقیقه پا ها در این محلول بگذارید.

مرحله سوم

از اسکراب بدن یا نمک حمام برای لایه برداری پا استفاده کنید.مقداری اسکراب یا نمک را روی پا ماساژ دهید تا پوست های مرده پا کنده شود و از بین برود.این کار پا ها را نرم و لطیف و لایه برداری میکند.

مرحله چهارم

پا ها را بشویید و با حوله خشک کنید. در این مرحله از ماسک های آبرسان پا استفاده کنید.این ماسک ها باعث آبرسانی پوست و نرمی پاها میشود.2 دقیقه ماسک روی پاها بماند.

مرحله پنجم

حال از کرم آبرسان یا لوسیون بدن روی پاها استفاده کنید.

برای خرید محصولات پدیکور پا از آرایند کلیک کنید.

با کمترین هزینه میتوانید به سلامت پاهایتان در منزل رسیدگی کنید.

نمک حمام چیست؟

نمک حمام از سولفات منیزم ،اکسیژن و گوگرد تسکیل شده است.این نمک ها بسیار ارزان هستند و برای انواع بیماری های جسمی و روحی مورد استفاده قرار میگیرند.این نمک ها به راحتی در آب گرم حمام حل میشوند و به کاهش درد و استرس کمک میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *