مراقبتی

کرم ضدآفتاب کودکان

ممکن است تصورکنید استفاده از ضدآفتاب فقط برای بزرگسالان ضروری است.این تصور بسیار غلط است.همان طور که میدانید پوست کودکان نازک است و بسیار حساس تر از پوست بزرگسالان میباشد.پوست کودکان به محافظت بیشتری نیاز دارد. انها به دلیل بازی کردن در فضای باز معمولا بیشتر در معرض آفتاب و اشعه ی مضر نور خورشیدند.پس کرم ضد آفتاب کودکان یک محصول ضروری برای پوست آنهاست.

آفتاب سوختگی

کودکانی که در معرض آفتابند و معمولا به بازی کردن در خارج از خانه هستند ممکن است دچار آفتاب سوختگی شوند.شاید شما هم در دوران کودکی آفتاب سوختگی را تجرب کرده باشید.قطعا میدانید که بسیار دردناک است و حدود یک هفته طول میکشد.تابش مداوم آفتاب و دریافت اشعه‌های مضر آن می‌تواند زمینه بسیاری از بیماری‌های پوستی را فراهم سازد.بهتر است از همین کودکی مراقب پوست فرزندتان باشید.

تاثیر آفتاب بر پوست کودکان

اگرچه آفتاب بخشی از نیاز های پوست را برطرف میکند.اما ماندن طولانی در معرض آقففتاب عارضه های شدید پوستی را مثل (کک و مک،چین و چروک،التهاب و گاهی سرطان پوست) را به دنبال دارد.همان طور که میانید پوست کودکان اسیب پذیرتر از بزرگسالان است.بنابراین استفاده از کرم ضد آفتاب را برای کودکانتان جدی بگیرید.کرم های ضدآفتاب از آسیب ناشی از اشعه های مضر خورشید را به حداقل میرساند.

مشخصات ضدآفتاب کودکان

همه ی کرم های ضدآفتاب کودکان بدون ترکیبات معطر و حساسیت زا بوده و spf 15یا 30 دارند.دربرابر تماس با آب مقاوم و بافتی سبک دارند.دارای ترکیبات ضد نور خورشیدی نیز هستند که از پوست در برابر تابش اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند.

استفاده از کرم ضدآفتاب کودکان برای بزرگسالان

اگر دارای پوستی بسیار حساس و تحریک پذیر هستید ضدآفتاب کودکان بهترین گزینه برای محافظت پوست شماست.این کرم‌ها معمولا حاوی مقدار زیادی روی بوده و و برای پوشش پوست‌های حساس بسیار مناسب هستند.تمامی انواع ضد آفتاب کودکان فاقد مواد شیمیایی هستند که همین ویژگی باعث شده است که این نوع کرم‌ها برای پوست‌های حساس بزرگسالان مناسب‌تر باشد.

پیشنهاد آرایند

پیشنهاد آرایند به شما کرم ضدآفتاب کودکان سینره است.برای خرید کلیک کنید

ویژگی کرم ضد آفتاب کودکان سینره

دارای spf 30

مناسب کودکان و بزرگسالان دارای پوست حساس

فاقد رنگ

فاقد پارابن

دارای فیلترهای مورد تایید FDA

حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA

حاوی ویتامین E جهت پیشگیری و مهار اثر مخرب رادیکال های آزاد

دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *