آموزشی, پوست, مراقبتی

آبرسان مناسب پوست چرب چیست؟

شاید تصور کنید اگر پوستتان چرب ست بعد از شست و شو نیازی به مرطوب کننده و آبرسان ندارید. با خودتان بگویید چه دلیلی دارد پوست چرب و براقم را براق تر کنم.این تصور غلط است. همان طور که انواع پوست به شوینده ی مناسب نیاز دارد آبرسان نیز نیاز اساسی هر پوست است. اما سوال این است که آبرسان مناسب پوست چرب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

آبرسان پوست چرب چه ویژگی دارد؟

دراین مقاله به ویژگی های آبرسان پوست چرب اشاره میکنیم. این ویژگی ها شامل بافت آبرسان،آبرسانی عمیق،خاصیت ضدجوش،عصاره آبرسان است.

بافت آبرسان

آبرسان پوست چرب باید فاقد چربی و سبک باشد. معمولا آبرسان ها بافت سبکی دارند و بر پایه ی آب ساخته شده اند.آبرسان ها بافت های مختلف کرمی و غلیط یا ژلی و سبک دارند. افرادی که پوست چرب دارند باید از آبرسان های سبک و ژلی استفاده کنند.

آبرسانی عمیق

آبرسان مناسب پوست چرب آبرسانی است که لایه ها ی مختلف پوست را مرطوب کند تا از ترشح بیش از حد چربی جلوگیری کند. جذب سریع و قدرت نفوذ بالا ویژگی مهم یک آبرسان با کیفیت است.

ضدجوش

اگر پوست چرب و مستعد جوش دارید بهتر است از آبرسان های ضد جوش استفاده کنید. آبرسان های ضد جوش از بروز جوش جلوگیری میکنند و حتی باعث بهبود جوش های قبلی میشوند.

ضدعطری

گاهی افرادی که پوست چرب دارند ممکن است حساس باشند و به کرم ها واکنش نشان دهند.اگر پوست حساسی دارید از کرم های فاقد عطر و عصاره و پارابن استفاده کنید.

بادی کرم نچرالز

بادی کرم نچرالز یک آبرسان بدن فوق العاده خصوصا برای افراد داری پوست چرب است.این کرم سرعت جذب و نفوذ پذیری بسیار بالایی دراد. با استفاده از این کرم روی بدن احساس چربی نمیکنید در حالی که تا لایه های زیرین پوستتان آبرسانی شده است. برخلاف حجم زیاد این کرم قیمت بسیار مناسبی دارد.

ساخت کانادا

فاقد تست حیوانی

آبرسانی عمیق پوست

226 گرم

ساخته شده از عصاره طبیعی الوئه ورا و پاپایا

برای خرید آبرسان بدن فوق العاده نچرالز کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *