آموزشی, بهداشت, مراقبتی

تونر با میسلار واتر چه فرقی دارد؟

استفاده از محصولات مراقبتی بیشتر از محصولات آرایشی اهمیت دارد. پوست روزانه در معرض آلودگی قرار دارد.صورت خانم ها به دلیل داشتن آرایش گردو غبار و آلودگی را بیشتر جذب میکند. استفاده از محصولات مراقبتی و پاکسازی پوست در خانم ها بسیار مهم است. بعد از یک روز کاری طولانی در حالی که ساعات زیادی آرایش روی پوست مانده است حتما صورت به پاکسازی نیاز دارد.حال سوال این است که از چه محصولاتی باید استفاده کنیم؟ تونر با میسلار واتر چه فرقی دارد؟

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر محلولی بر پایه ی آب است.این محلول باعث پاک کردن آرایش و آلودگی ها از سطح پوست میشود. این محلول از آب تصفیه شده و مرطوب کننده ساخته شده است. بعضی از میسلار واتر ها برای پاک کردن آرایش چشم نیز مناسب می باشند. از این محصول میتوان به جای روغن ها استفاده کرد.

عملکرد میسلار واتر

میسلار واتر یک ترکیب مایع و روغنی است. در این محلول از الکل و مواد شیمیایی استفاده نشده است.باعث خشکی بیش از حد پوست نمیشود.با توجه به ترکیباتی که دارد چربی و رطوبت مفید پوست را از بین نمیبرد. یک انتخاب مناسب برای پوست های حساس است.پوست دچار قرمزی،سوزش و التهاب نمیشود.این محصول آب دوست و چربی دوست است و به راحتی لوازم آرایشی را در خود حل کرده و پاک میکند.

میسلار واتر مانند دستمال مررطوب عمل میکند اما قدرت پاک کنندگی بیشتری دارد. هنگام سفر که امکان دسترسی به آب و مواد شوینده ممکن است نباشد میسلار واتر یک پاک کننده در دسترس و عالی است.

آیا با استفاده از میسلار واتر باید از فوم شست و شو نیز استفاده کنیم؟

میسلار واتر ها پاک کننده های ملایمی هستند. بنابراین بعد از استفاده از آنها بهتر است صورتتان را با ژل یا فوم شست و شو مناسب پوستتان بشویید. مخصوصا اگر پوست چرب و مستعد جوش دارید.

چه زمانی از میسلار واتر استفاده کنیم؟

پوست صورت باید دوبار در روز پاکسازی شود. این پاکسازی باید شب قبل از خواب و صبح بعد از بیدار شدن باشد. بعد از یک روز که آرایش روی صورتتان بوده است قبل خواب حتما از میسلار واتر استفاده کنید.فرقی نمیکند آرایشتان سبک باشد یا سنگین. اگر قبل از خوابیدن به صورتتان مرطوب کننده یا آبرسان میزنید صب قبل از هر کاری باید آن را تمیز کنید و بشویید.

تونر چیست؟

تونر یا تونیک دارای بافتی مایع و فاقد چربی است. این محلول از مواد آنتی اکسیدان و ضد التهاب ساخته شده است. بعد از شست و شوی صورت مقداری از مواد آرایشی روی پوست میماند. تونرها میتوانند باقی مانده آرایشتان را به خوبی پاک کنند. بعد از استفاده از مواد شوینده سطح پوست قلیایی میشود. تونر ها با تنظیمpH پوست به متعادل شدن پوست کمک میکنند.

عملکرد تونر

تونرها پوست را به صورت عمقی از آلودگی ها پاک میکنند.آph پوست را تنظیم میکنند. باعث شادابی و روشن شدن پوست میشوند.قابلیت آبرسانی و تامین رطوبت پوست را دارند. دارای خاصیت کنترل چربی و لایه برداری پوست هستند.

چگونه از تونر و میسلار واتر استفاده کنیم؟

در مرحله ی اول مقداری میسلار واتر را روی پدی از جنس پنیه یا کتان بریزید. صورتتان را کاملا با آن تمیز کنید.

در مرحله دوم صورتتان را با شوینده مناسب پوستتان بشویید.

در مرحله سوم مقداری تونر را روی پد ریخته و روی صورتتان بکشید تا باقی مانده آلودگی ها از روی پوستتان پاک شود.

برای خرید پد پنبه ای از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

از تونر استفاده کنیم یا میسلار واتر؟

خب حالا فهمیدیم که تونر با میسلار واتر چه فرقی میکند. این دو محصول برای پاکسازی و روتسن پوست الزامی اند. کاربرد آنها کاملا متفاوت است و استفاده از یکی از آنها کافی نیست.

فراموش نکنید که همیشه از محصول متناسب با جنس پوستتان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *