آموزشی, مراقبتی

چگونه لبهایتان را لایه برداری کنید؟

لب ها نقش زیادی در زیبایی چهره دارند. نرمی و لطافت لب ها مخصوصا برای خانم ها بسیار مهم است. لایه برداری لب یکی از راه های زیباتر کردن لبهاست. لایه برداری سلول های مرده لب را از بین میبرد و از پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری میکند. در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه لبهایتان را لایه برداری کنید. برای تهیه ی انواع ماسک های لایه بردار لب از موادی استفاده میشود که در خانه همه پیدا میشود. تا انتهای متن همره ما باشید.

لیمو ترش

لیموترش به دلیل داشتن اسیدسیتریک و ویتامین c فواید زیادی برای پوست دارد. از این میوه میتوانید برای لایه برداری و نرمی لب ها نیز استفاده کنید.

مواد مورد نیاز: یک قاشق غذا خوری آبلیمو،یک قاشق غذاخوری روغن کرچک یا روغن گلیسیرین

این مواد را با هم ترکیب کنید و به مدت یک ساعت روی لب بزنید. سپس با یک دستمال مرطوب پاک کنید و با آب ولرم لبهایتان را بشویید. با ایتفاده از این ماسک به راحتی میتوانید لبهایتان را لایه برداری کنید و از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری کنید.

دارچین

دارچین علاوه بر اینکه به لایه برداری لب ها کمک میکند باعث حجم دهی به لب ها نیز میشود. دارچین تحریک کننده و احیا کننده است. با استفاده از دارچین برای لایه برداری همزمان به حجم دهی لب ها نیز کمک میکنید. بهتر است دارچین را با یک روغن طبیعی مثل روغن نارگیل ترکیب کنید.

مواد لازم

روغن زیتون

خوری عسل

خوری دارچین

از همه ی مواد نصف قاشق چای خوری بردارید. ترکیب را آماده کنید و برای لایه برداری به لب ها بزنید. بعد از مدتی ماسک را با آب ولرم بشویید.

عسل و توت فرنگی

این ترکیب میتواند لب ها را رطوبت رسانی کند و از ترک لب ها جلوگیری کند.

یک عدد توت رنگی

1/2 قاشق شکر

یک قاشق غذا خوری روغن نارگیل

مقداری عسل

مواد را با هم ترکیب کنید و توت فرنگی را له کنید. ماسک را روی لب ها زده سپس با آب ولرم بشویید.

بالم لب

اگر لب هایتان خشک و پوسته پوسته است بالم لب بهترین گزینه برای رطوبت رسانی و تغذیه ی لب است. بالم لب ها باعث نرمی و زیباتر شدن لب ها میشوند. خصوصا با امدن فصل پاییز و زمستان لب ها بیشتر دچار پوسته پوسته شدن میشوند. در این فصل ها اهمیت استفاده ز بالم لب بیشتر میشود.

برای خرید بالم لب از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *