آموزشی, سلامت

چطور سینه های بزرگ و جذاب داشته باشیم؟

همه خانم ها علاقه دارند سینه های بزرگ و خوش فرم داشته باشند و این دلیلی است که ما یک سری روش ها را برای بزرگ کردن سینه پیشنهاد می کنیم تا نتایجی سریع و ایمن به دنبال داشته باشد. از زمان باستان سینه های بزرگ نماد زیبایی و همچنین زنانه بودن یک زن است.

نکات جالب درباره سینه ها : 

مصریان باستان اولین افرادی بودند که سرطان را که در ۳۵۰۰ سال پیش در مورد پاپیروس ثبت شد، شناسایی کردند. همچنین مردان می توانند به سرطان پستان مبتلا شوند.سینه های زنان بعد از بارداری و شیردهی بزرگتر می شوند.

راهکارهای افزایش سایز سینه:

 رژیم غذایی:

سینه‌هابراساس هورمون‌هایی استروژن و پروژسترون رشد می‌کنند. از آنجایی که استروژن از طبیعت در دسترس است می‌توانید آن را از غذا‌های غنی از استروژن زیر مصرف کنید:

  • لوبیا سویا، شیر سویا و توفو
  • سیب
  • پرتقال
  • هلو
  • لبنیات
  • گردو و بادام زمینی
  • روغن زیتون

 ورزش:

ورزش‌هایی است که بر روی عضلات قفسه، پشت و شانه تمرکز می‌کنند. این نوع ورزش‌ها می‌توانند به سفت شدن ماهیچه‌های قفسه در پشت بافت و بهبود وضعیت بدن کمک کنند.

 یوگا:

در چندسال اخیر روش‌های درمان سنتی پیشرفت چشم‌گیری داشته‌است.یوگا ازجمله روش های طبیعی افزایشی است که امروزه به آن توجه زیادی میشود

مصرف نوشیدنی های ویتامین دار:

برای بزرگ کردن سینها باید نوشیدنی های مغذی و ویتامین دار مانند شیر و آب پاپایا بنوشید تا بدنی خوش فرمی داشته باشید

کرم حجم دهنده سینه:

بزرگ کننده و حجم دهنده سینه دکتر راشل

استفاده از کرم یا ژل های حجم دهنده سینه علاوه بر افزایش سایزباعث خوش فرم شدن آنها نیز میشوند برای خرید اینجا کلیک کن

ماساژ:

بزرگ کردن به طور طبیعی استفاده از کرم، روغن یا ژل بزرگ کننده است. این کار باعث افزایش گردش خون و کشیده شدن بافت‌ها می‌شود. به طوری که آن‌ها را بزرگ‌تر، سفت‌تر و فشرده‌تر نشان می‌دهد. ماساژ همچنین بدن شما را برای ترشح پرولاکتین و اکسی توسین تحریک می‌کند که به رشد کمک می‌کند

سوتین مناسب بپوشید:

پوشیدن سوتین کوچک یا خیلی بزرگ می تواند سینه های شما را کوچکتر از آنچه هستند نشان دهد. یک سوتینی بپوشید که به شما کمک کند به فرم دلخواه خود برسید. سوتین ضعیف نیز می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *