آموزشی, پوست

چرا باید از فوم شستشو استفاده کرد؟

فوم شستشوی صورت نوعی محصول پاک‌ کننده پوست است بافت شیری یا کرمی نداردو کف میکندبا اضافه کردن آب به فوم شستشوی صورت می‌توان به راحتی با کف حاصل از آن آلودگی‌ها، چربی پوست و آرایش صورت را پاک کرد و در نهایت پوستی شفاف و تمیز داشت

مزایای استفاده از فوم شستشوی صورت :

فوم‌های شستشوی صورت جایگزین مناسبی برای شیر پاک کن‌ها یا کرم‌ های پاک‌ کننده صورت هستند. چون انواع شیر پاک کن صورت باعث جوش و آکنه پوست می‌شوند؛ اما فوم‌های شستشو با متعادل نگه داشتن pH پوست از بروز انواع جوش و آکنه جلوگیری می‌کنند.

استفاده از فوم شستشو، پوست نرم‌تر، باطراوت‌تر و جوان‌تر خواهید داشت و همیشه بشاش و شاداب خواهد بود.

شوینده‌های کف‌کننده محصولی عالی برای پاکسازی پوست صورت هستند. این محصولات مانند صابون عمل می‌کنند؛ اما ترکیبات بسیار ملایم‌تری دارند. علاوه بر این، برخلاف صابون‌های سنتی، این محصولات برای پوست مفید هستند.

فوم شستشوی صورت برای پوست چه افرادی مناسب است؟

اگر پوست چربی دارید باید شوینده‌هایی را انتخاب کنید که قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارند و تا عمیق‌ترین لایه‌های پوستتان نفوذ می‌کنند و چربی‌ها و سلول‌های مرده صورتتان را از بین می‌برند.

در مقابل، اگر پوست صورتتان خشک و حساس است، باید از پاک‌کننده‌هایی استفاده کنید که قدرت شویندگی ملایم‌تری دارند و چربی‌های مفید پوستتان را از بین نمی‌برند؛ زیرا از بین رفتن تمام چربی‌های پوست باعث خشکی و التهاب بیشتر صورت این گونه افراد می‌شود و حساسیت و قرمزی بیشتر را به همراه دارد. پس لازم است از شوینده‌های مخصوص پوست خشک استفاده شود.

نحوه استفاده از فوم شستشو:

بسیاری از افراد بعد از اولین استفاده خود از فوم شوینده، با مشکلاتی از قبیل التهاب و سوزش پوستی مواجه می‌شوند. بسیاری از کارشناسان معتقدند دلیل این اتفاق، حساسیت بالای پوست یا استفاده از محصول نامناسب است.

ولی عامل دیگری که اغلب نادیده گرفته می‌شود، استفاده نادرست از فوم شستشوی صورت است. توان بالای پاک کنندگی این فوم در صورت استفاده غیر اصولی، می‌تواند برایتان دردسرساز باشد.

معرفی انواع بهترین فوم شستشو صورت:

فوم شستشوی صورت براش دار سرسان لاو SERSAN LOVE

فوم شستشو سرسان لاو

وچه فوم شستشوی صورت

برای خرید فوم شستشو روی لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *