آموزشی, میک آپ

چگونه برای پلک افتاده خط چشم بکشید

خط چشم در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد. اما چیزی که مهم است چگونگی کشیدن آن است. هر چشمی خط چشم مناسب خودش را میطلبد. اگر پلک هایی افتاده دارید اصلا نگران نباشید. در این مقاله آرایند شما را راهنمایی میکند که چگونه برای پلک افتاده خط چشم بکشید.

آموزش کشیدن خط چشم

  1. در مرحله ی اول از پرایمر استفاده کنید. پرایمر به زیرسازی و نرم کردن پوست پشت پلک کمک میکند.
  2. برای ایجاد کمی بعد در چشمانتان از یک پالت سایه کمک بگیرید. بالای چشم تا زیر ابرو یک سایه روشن یزنید زیر آن یک سایه متوسط و سپس یک سایه تیره بزنید.برای خرید پالت سایه های زیبا و با کیفیت از فروششگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.خط چشمتان را ابتدا از گوشه داخلی چشم شروع کنید و تا دو سوم چشم روی بن مژه تان خط بکشید. بهتر است در گوشه بیرونی چشم از سایه های تیره استفاده کنید. خط چشم گربه ای یا بالدار چشمتان را زیباتر و خوش حالت تر نشان میدهد.
  3. روی پلک پایینی تان از خط چشم سفید استفاده کنید.
  4. نقش ریمل را در زیبایی چشمهایتان دست کم نگیرید. ریمل مژه ها باعث درشت تر و جذاب تر شدن چشم ها میشود.

از چه خط چشمی استفاده کنیم؟

افراد دارای پلک افتاده پس از مدتی با پلک زدن خط چشم در قسمت بالایی چشمشان پخش میشود. برای حل شدن این مشکل باید از خط چشم های ضد آب و با کیفیت با ماندگاری بالا استفاده کنید.

یکی از نکات مهم برای خط چشم این است که خط چشم پس از کشیدن زود خشک شود. پس از اینکه خط چشم کشیدید چشمتان را ببندید تا خط چشم کاملا خشک شود. باز نگه داشتن چشم باعث پخش شدن آن میشود

خط چشم ماژیکی 3D ever beauty

این محصول ماندگاری بسیار زیادی دارد و به سرعت خشک میشود. این محصول 3D است به این معنی که نسبت به خط چشم های دیگر ماندگاری بیشتری دارد و بسیار مشکی است.

این خط چشم ضدآب بوده و بر اثر عرق کردن پخش نمیشود. اگر دنبال یک خط چشم فوق العاده با کیفیت با ماندگاری بالایید به شدت این محصول رو بهتون پیشنهاد میکنم.

برای خرید خط چشم ماژیکی 3D ever beauty از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

ویژگی های این خط چشم:

مشکی

بسیار روان و پررنگ

ضد آب

ماندگاری بالا

خشک شدن سریع

خط چشم هدی بیوتی

  • بدون ریزش و پخش شدن زیر چشم
  • ماندگاری بالا
  • ضد آب
  • فاقد پارابن
  • ضد حساسیت
  • ایجاد خطی یکدست و زیبا

برای خرید خط چشم هدی بیوتی با کیفیت عالی از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *