پوست, میک آپ

تابستان چگونه آرایش کنیم؟

در تابستان هوا گرم است طبیعتا تعریق ما زیاد است و ماندگاری ارایشمان کم است. در این فصل معمولا خانم ها اشتباهاتی در میک آپ خود انجام میدهند که ماندگاری آن بسیار کم میشود. ما در این متن چند نکته برای فصل تابستان به شما اموزش میدهیم.

با مرطوب کننده شروع کن

آرایشتان را با مرطوب کننده بدون روغن شروع کنید و سپس از ضد آفتاب استفاده کنید. باید از ضد آفتاب حاوی uv استفاده کنید تا صورتتان را از آسیب آفتاب حفظ کند. سپس صبر کنید تا ضدآفتابتان به خوبی جذب شود.

از پرایمر استفاده کن

پرایمر یک گزینه خوب برای فصل گرم تابستان است. قبل از ضدن ضد آفتاب از پرایمر استفاده کنید زیرا ماندگاری ارایشتان را بیشتر میکند. پرایمر به علت سبکی روی پوستتان مینشیند و احساس سنگینی نمیکنید.پرایمر میبلین پیشنهاد ما به شماست.

بیخیال کرم پودر شو

درست است که کرم پودر اساس هر میک آپ است اما در فصل تابستان از آن استفاده نکنید. میتوانید کرم های ضدآفتاب رنگی یا مرطوب کننده را جایگزین آن کنید. و از کانسیلر برای پوشاندن نقاط تیره صورتتان استفاده کنید.که پیشنهاد ما به شما کانسیلر میبلین است.

استفاده از پنکیک برنز

برنز یک رنگ محبوب مناسب تابستان است.ب اعث میشود دندان های شما سفیدتر و رنگ چشمتان روشن تر به نظر برسد. میتوانید از پنکیک برنز در قسمت های بالای پیشانی،گونه ها،چانه و بینیتان بزنید.

سایه چشم تیره نزن

در این فصل بهتر است از سایه های رنگ روشن و نود استفاده کنید و برای ماندگاری بهتر است از پرایمر به عنوان زیر ساز استفاده کنید.

رژلب

تو این روزها رژلب های خط گرفته و تیره قدیمی شده است. استفاده از یک رژلب نود یا گلبهی به صورت ضربه ای روی لب جذاب تر است. پیشنهاد ما استفاده از تینت لب اتودهانس است که مناسب برای لب و گونه است.که میتوانید از سایت ما تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *