پوست, مراقبتی

چه ضدآفتابی خوب است؟

همه ی ما دوست داریم پوستی سالم و شاداب داشته باشیم.یکی از کارهایی که برای داشتن پوستی سالم بسیار اهمیت ارد استفاده ی مرتب از کرم ضد آفتاب است.ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب استفاده میشود.که از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری میکند.پس انتخاب یک ضد آفتاب خوب و با کیفیت و نحوه استفاده صحیح از آن باید در الویت باشد.

چه افرادی لازم است که از ضد آفتاب استفاده کنند؟

همه ی سنین

افرادی هستند که روزانه بیشتر در معرض آفتاب قرار میگیرند حال این میتواند بواسطه ی شغل یا هرچیز دیگر باشد.در استفاده از ضد آفتاب اهمیتی ندارد سفید پوست باشید یا سبزه یا در چه سنی باشید.ضد آفتاب برای کودکان،مردان و زنان لازم است.از ضد آفتاب های مخصوص کودکان با خیال راحت میتوانید برای آنها استفاده کنید نه تنها به پوست آنها آسیبی نمیرساند بلکه برای جلوگیری از سرطان پوست هم موثر است.

چگونه ضدآفتاب بزنیم؟

time

اگر از ضدآفتاب ها درست استفاده کنید بسیار موثر هستند. همیشه 20 یا 30 دقیقه قبل از بیرون رفتن از ضدآفتاب استفاده کنید. هنگامی که بیرون هستید بهتر از هر سه ساعت ضدآفتاب خود را تمدید کنید.spf کرمتان حداقل 30 باشد. اگر زیاد در معرض آفتابید یا تعرق شدید دارید هر یک یا دو ساعت آن را تمدید کنید.

ضدآفتاب باعث سلامت پوست میشود:

پوست دارای پروتئین هایی است که برای صافی وسلامت آن ضروری است که شامل الاستین،کلاژن و کراتین است.ضدآفتاب از این پروتئین ها محافظت میکند.

spf چیست؟

spf

spf مخفف فاکتور محافظت در برابر آفتاب است. Spf نشان دهنده ی این است که کرم تا چه اندازه از شما در برابر آفتاب محافظت میکند. هرچه عدد spf بیشتر باشد مقدار محافظت نیز بیشتر خواهد بود. این به این معنی نیست که هر چه مقدار spfبیشتر باشد بهتر است. spf کرم باید حداقل 30 باشد. اگر مشکلات پوستی یا سرطان پوست دارید از کرم با spf بالاتر استفاده کنید.

پیشنهاد ما:

پیشنهاد ما برای پوست شما کرم های ضد آفتاب هیدرودرم،سان سیف،الارو،بیودرما و سینره است که میتوانید از سایت ما به نشانی arayand.ir خریداری کنید.

کرم ضد افتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *