آموزشی, مراقبتی, میک آپ

کرم پودر خوب چیست؟

استفاده از کرم پودر به عنوان زیرساز آرایش بسیار آسان تر از کانسلیر و پنکک است. البته این نکته بسیار مهم است که کرم مناسب رنگ پوستتان را بخرید تا نتیجه ی بهتری ببینید. سلیقه و ملاک افراد برای انتخاب کرم پودر مناسب متفاوت است. برای همه ی ما این سوال پیش می آید که کرم پودر خوب چیست؟ در این مقاله به این سوال پاسخ میدهیم.

کاور بالا

یکی از ویژگی های مهم یک کرم پودرخوب پوشش دهی بالای آن است. نقش مهم کرم پودر در پوشاندن نقص ها لک های صورت است. افرادی که پوست صافی دارند برای انتخاب کرم پودردستشان باز تر است.افرادی که پوست های پر از لک و جوش دارند انتخابشان سخت تر است.

ماندگاری بالا

یک کرم پودر خوب باید ماندگاری بالایی داشته باشد. هیچ کس دوست ندارد بعد از مدتی که در بیرون است زیرساز آرایشش از بین برود. از طرفی دیگر ممکن است در بیرون از منزل وقت و شرایط تجدید آرایش را نداشته باشید. ضدآب بودن یک کرم پودربسیار مهم است. مخصوصا در روز های گرم تابستان با عرق کردن زیاد باید کرمی استفاده شود که به راحتی به هم نریزد.

مناسب با جنس پوست

خشک یا چرب بودن جنس پوست در انتخاب کرم مناسب باید در نظر گرفته شود. مسلم است که پوست های بسیار چرب نباید از کرم پودرهای چرب استفاده کننده چون باعث بروز جوش روی صورتشان میشود. پوست های خشک نباید از کرم های خشک استفاده کنند چون روی پوستشان یکدست نمیشود و میماسد.کرم پودر های با پایه ی روغن برای پوست های خشک مناسبند.

محافظ در برابر نور خورشید

اهمیت استفاده از ضدآفتاب در تمامی فصول سال بر هیچکس پوشیده نیست. کرم پودر های حاوی spf علاوه بر زیرسازی پوست باعث محافظت پوست در برابر اشعه ی خورشید نیز میشود. این کرم ها یک تیرو دو نشان است. همزمان که پوستتان را یکدست و صاف میکنید از آن مراقبت نیز میکنید.

ضد حساسیت

استفاده از کرم های ناشناخته و نامعتبر باعث بروز جوش و آکنه روی پوست میشود. در طولانی مدت ممکن است اثرات بد و جبران ناپذیری داشته باشد. بنابراین در انتخاب برند کرمی که استفاده میکنید وسواس داشته باشید.

کرم پودر جیبلی

همه ی این خصوصیات را سخت است که در یک کرم پیدا کنید. کرم پودر جیبلی همه ی این ویژگی های مهم را با هم داراست و کسفیت فوق العاده ای دارد. این کرم مات است و طرفداران زیادی دارد. جیبلی پوشانندگی و کاور بسیار بالایی دارد و با ابن وجود به هبچ عنوان روی پوست احساس سنگینی نمیکنید. از جیبلی میتوانید در طولانی مدت و حتی برای رفتن به محل کار هم از آن استفاده کنید. این کرم دارا spf 25 است که پوستتان را در برابر آفتاب محافظت میکند و میتوانید به جای ضدآفتاب نیز از آن استفاده کنید. این کرم مناسب انواع جنس پوست است که ماندگاری بسیار بالایی دارد.

برای خرید این کرم پودر از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *