میک آپ

اشتباهات رایج آرایشی

آرایش چهره یک کار اصولی است که متناسب با فرم چهره افراد انجام میشود.همه ی ما فک میکنیم خودمان بهتر از هر کس میدانیم که چه میک آپی به چهره مان می آید.اما در واقع اشتباه هایی در میک آپ خود داریم.نکاتی در باره ی نحوه ی صحیح میک آپ هست که باید بدانیم.

سوال همه ی خانم ها این است که چگونه بهتر ارایش کنند؟چگونه زیباتر به نظر برسند؟ چگونه متناسب با فرم صورتشان ارایش کنند؟

در این متن به اشتباهات رایج آرایشی اشاره میکنیم.

انتخاب اشتباه کرم پودر

در انتخاب کرم پودر بهتر است کرم پودر را در ناحیه خط فکتان تست کنید.سعی کنید کرم پودری را انتخاب کنید که بسیار نزدیک به رنگ پوستتان باشد.شاید بخواهید با استفاده از کرم پودر برنز تر یا روشن تر به نظر برسید.اما این تفاوت رنگ با رنگ پوست گردنتان باعث میشود همه چیز غیر طبیعی جلوه کند.

ابروهای کادر گرفته و پررنگ

همیشه پیروی کردن از مدهای روز دلیل بر زیبا تر کردن ظاهر ما نیست.گاها افرادی را با ابروهای پهن و تیره دیده ایم که حس کردیم اصلا به صورتشان نمی آید.همیشه داشتن ابروهای طبیعی با یک رنگ معمولی به زیبا تر شدن چهره مان کمک میکند.هیچ وقت ابروهای خود را با مداد کادر نگیرید. فقط نقاط خالی ابروهایتان را با سایه ابرو با یک رنگ طبیعی پر کنید کافی است.

تفاوت رنگ خط لب و رژلب

همیشه خط لبی را انتخاب کنید که تنالیته ای نزدیک به رنگ رژلابتان داشته باشد.استفاده از خط لبهایی تیره تر از رژلبتان اشتباه است و معمولا ما را به یاد دهه ی شصت میندازد.اما انتخاب درست خط لب باعث برجسته تر شدن لب ها و همچنین جلوگیری از پخش شدن رژلبتان میشود.

استفاده بیش از حد از کانسیلر

بسیاری افراد برای ارایش روزانه شان برای پوشاندن سیاهی زیر چشمشان از کانسیلر استفاده میکنند.و این درست نیست. استفاده بیش از حد از کانسیلر باعث سنگین شدن ارایش و چروک افتادن در زیر چشم میشود.به یاد داشته باشید کانسیلری را خریداری کنید که تنها یک درجه از پوستتان روشن تر باشد.

استفاده از کانتور بسیار تیره

استفاده و انتخاب درست کانتور باعث برجسته تر شدن اجزای صورت و بهتر شدن چهره میشود. اما استفاده اشتباه از آن چهره ی شما را مصنوعی میکند.در انتخاب کانتور باید رنگی را انتخاب کنید که تنها دو درجه از رنگ پوستتان تیره تر باشد.

رژگونه را درست بزن

انتخاب رژگونه تیره یا استفاده آن روی قسمت برامده گونه باعث ناخوشایند شدن چهره تان میشود.رژگونه را در قسمت انتهایی صورت زیر برامدگی گونه یا لپ بکشید.

استفاده صحیح از خط چشم

اگر پوست روشنی دارید استفاده ازخط چشم های مشکی و تیره اشتباه است.بهتر است از خط چشم های قهوه ای استفاده کنید.استفاده از خط چشم مشکی برای افرادی که پوست تیره دارند مناسب است.پلک پایین نیازی به کشیدن خط چشم ندارد زیرا باعث ریزتر جلوه دادن چشم هایتان میشود.

استفاده از لوازم ارایش استاندارد

شرط اصلی یک آرایش خوب استفاده از لوازم اراریش استاندارد و مطمئن است شما میتوانید با خیال راحت از وب سایت آرایند با مشاورین ما مشورت کرده و انتخاب درست داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *