میک آپ

این لی

رژلب های این لی

بازار امروز پر شده از محصولات آرایشی تقلبی .یک محصول با اصالت و مطمئن مثل این لی اتفاق بسیار خوبی برای خانم هاست.زنان ایرانی از زمانهای بسیار دور، به عنوان زنانی با اصالت و آگاه زیبایی را می ستودند.این لی اتفاق خوبیست برای یک انتخاب مطمئن.این لی یک برند ایرانی است که متناسب با آب و هوا و سلیقه و فرهنگ ایرانی است.رژلب های این لی را از دست ندهید.

رژلب این لی

رژلب این لی در 18 رنگ ارائه شده است .این برند دراای طیف رنگ های طبیعی است. خبری از رنگ های فانتزی و براق در ان نیست.بنابراین میتواند انتخاب خوبی برای مصرف روزانه در محل کار با هر جای دیگر باشد.در این رژلب خبری از سرب و سنگینی نیست.این رژلب بدون سرب است و حدود 7 ساعت ماندگاری دارد و نوشیدنی ها نیز آن را از بین نمیبرد.پس با خیال راحت نوشیدنی تان را میل کنید.

از نگاه مصرف کنندگان

این گونه که از بازخورد این لی به نظر میرسد رژلب این لی توانسته حجم زیادی از مصرف کنندگانش را راضی کند.از نگاه مصرف کنندگان این لی:

-خوش رنگ و خوش بو است

-بسیار نرم و روان روی لب کشیده میشود

-لب هارا نرم نگه میدارد و خشک نمیکند

-دارای ماندگاری مطلوبیست اگر چه میتوانست بهتر هم باشد.

رژلب جامد این لی حاوی ضدآفتاب

این رژلب با مقادیری ضد آفتاب فرمولاسیون شده (spf10) تا علاوه بر زیباترکردن لب‌ها، از پوست لب در برابر پرتوهای خورشید هم محافظت کند.رژلب حاوی ضد آفتاب دارای 6 رنگ است که جای خالی بسیاری از رنگ ها در آن خالیست.این‌لی در توضیح این محصول هم گفته که فاقد سرب و پارابن فرمولاسیون شده و مناسب برای حفظ رطوبت لب‌هاست، با پوشش‌دهی کامل و ماندگاری طولانی.

آرایند

برای خرید محصولات این لی از طریق سایت آرایند اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *