عطر و ادکلن

ماندگاری عطرتو بیشتر کن!

عطر و ادکلن

ممکن است برای خرید عطر و ادکلنتان هزینه زیادی را بپردازید. بارها شاهد این بودیم که عطرها ماندگاری دلخواه ما را نداشته اند.بعد از چند ساعت خبری از بوی عطرمان نبوده است.همیشه خوشبو بودن و داشتن یک رایحه ی خاص میتواند امضای شما باشد.

آرایند در این متن ترفندهایی را آموزش میدهد که ماندگاری عطرتان بیشتر اشود پس با ما تا انتهای متن همراه باشید.

مکان نگهداری عطر و ادکلن

سعی کنید عطرتان را در معرض نور خورشید قرار ندهید.نور خورشید مایع درون عطر را اکسید میکند.باعث از دست رفتن نت های بویایی عطر ها میشود.عطرتان را در جعبه اش و در مکانی خنک و تاریک نگه دارید تا ماندگاری خود را از دست ندهد.

اسپری عطر در نقاطی خاص

بهتر است بدانید بهترین نقاط برای اسپری کردن عطر،نقاط نبض دار بدن است.نقاط نبض دار علاوه براینکه باعث اندگاری عطر میشود پخش بوی آن را نیز بیشتر میکند.گردن، مچ دست، روی سینه، داخل آرنج، پشت زانو و روی شکم، بهترین نقاط بدن برای اسپری کردن عطر به شمار می‌روند.

توجه به رایحه ی عطر و ادکلن و نت های بویایی

بعضی عطرها ماندگاری زیاد دارند و بعضی ماندگاری کوتاه مدت دارند.این دلیل اصلی بوجود آمدن نت های بویایی عطر هاست.اگر نت های اصلی عطر از رایحه های چوبی و شرقی باشد ماندگاری بیشتری خواهد داشت.اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا هستید پیشنهاد میکنیم عطری با رایحه های چوبی و رایحه ی مرکبات خریداری کنید.

خوشبوترین عطر و ادکلن ها را میتوانید از آرایند تهیه کنید.

پوست خود را چرب کنید

جالب است بدانید ماندگاری عطر برای افرادی که پوست چرب دارند بیشتر از افراد دارای پوست خشک است.رطوبت و چربی پوست این افراد باعث ماندگاری بیشتر عطر میشود.اگر پوست خشکی دارید قبل از زدن عطر و ادکلن کمی پوستتان را با روغن های بدون بو چرب کنید.به یاد داشته باشید که چربی زیاد هم رایحه ی عطر راتغییر میدهد.

در چه فصلی قرار دارید

نوع آب و هوایی که در آن قرار دارید به ماندگاری عطرتان موثر است.آب و هوای سرد، نت های بویایی گل‌دار را تقویت می‌کند.به همین دلیل عطر های تابستانی در پاییز و زمستات پخش بو و ماندگاری ندارند.عطر های سبک تر در بها رو تابستان بهتر عمل میکنند.

بطری عطر و ادکلن را تکان ندهید

پس از هر بار استفاده از عطر و ادکلن مقداری اکسیژن وارد شیشه آن میشود.ترکیب شدن اکسیژن با محتویات داخل شیشه عطر می‌تواند باعث بی‌کیفیت شدن اسانس معطر شود.بهترین کار این است که بعد از زدن عطر اجازه دهید به طور طبیعی جذب پوستتان شود.

نحوه اعمال عطر

پس از اسپری کردن عطر آن را با دست خود مالش ندهید.مولکول های عطر ساختار پیچیده ای دارند مالش عطر باعث میشوند این مولکول ها بشکنند.این کار ماندگاری و پخش بوی عطر را کم میکند.

نحوه خوشبو کردن لباسها

بهتر است عطر را روی لباس نزنید زیرا به مرور زمان باعث تغییر رایحه و بد بو شدن آن میشود.اگر دوست دارید این کار را انجام دهید بهتر است لباستان تمیز باشد.میتوانید هنگام اتو کردن لباس مقداری عطر و آب را در مخزن اتو بریزید.اینگونه بوی عطر جذب تار و پود لباس میشود.همچنین میتوانید کمد لباستان را با عطر معطر کنید.

پیشنهاد آرایند

آرایند سایتی است که شما میتوانید عطر و ادکلن های دلخواهتان را با هرگونه تنوع قیمتی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *