پوست, مراقبتی

ماسک ورقه ای

بعد از یک هفته ی خسته کننده و پر کار اخر هفته را به آرامش خود و پوستتان اختصاص دهید.استفاده از ماسک ورقه ای یک روش خوب برای التیام بخشیدن به پوست است.انواع گوناگون ماسک وجود دارد اما ماسکهای ورقه ای از محبوبیت بیشتری بین مردم برخوردار است.یکی از دلایل آن به خاطر استفاده آسان آن است.آرایند دراین متن شمارا با ماسک های ورقه ای و فواید آن آشنا میکند.

ماسک ورقه ای چیست؟

این ماسک ها از یک پارچه ی اغشته به مواد مغذی و اسانسی ساخته شده است.قسمت دهان بینی و چشم ها در آن بریده شده است.این ماسک ها برخلاف ماسک های دیگر چرب و روغنی نیستند.مانند ماسک های دیگر دردسر و کثیف کاری نداند.از ماده ای شیری و رقیق ساخته شده اند.قبل استفاده از این ماسک ها باید جنس پوستتان را بشناسید.برای ابرسانی به پوستتان از این ماسک ها میتوانید استفاده کنید.

برای تشخیص جنس پوستتان کلیک کنید.

چه ماسکی بخریم؟

برای خرید ماسک دقت کنید ماسک هایی را خریداری کنید که از محتویات طبیعی تشکیل شده باشد.تجربه ثابت کرده تاثیر مواد ارگانیک خیلی بهتر و بیشتر از مواد شیمیایی است.پس به کلمه ی ارگانیک بر روی ماسک دقت کنید.از ماسک هایی که رنگ های مصنوعی، پارابن یا روغن های معدنی دارند، استفاده نکنید.

نحوه استفاده از ماسک ها

بهتر است قبل استفاده از ماسک ها صورتتان را تمیز بشویید.استفاده ماسکهای ورقه ای روی صورت کثیف ممکن است نتیجه عکس داشته باشید.بهتر است صورتتان را با ترکیب آب و یک شوینده مناسب پوستتان بشویید.سپس از ماسک استفاده کنید.استفاده از تونر با بستن منافذ پوست تاثیر ماسک ورقه ایتان را چند برابر میکند.استفاده از ماسک باید زیر 20 دقیقه باشد.بعد استفاده از ماسک صورتتان را نشویید.


پیشنهاد آرایند

برای خرید ماسک های ورقه ی از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

مدت استفاده از ماسک

زمان استفاده از ماسک ها متفاوت است اما اصولا زیر 20 دقیقه است.قبل از استفاده از ماسک اطلاعات روی آن را بخوانید.موقع برداشتن ماسک بهتر است آن را از ناحیه ی چانه جدا کنید تا همهی ماسک از روی صورتتان برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *