میک آپ

کرم پودر خوب

یکی از سوال هایی که شاید ذهنتان را مشغول کرده باشد این است که چه کرم پودری بهتره؟کرم پودر نقش زیادی در زیرسازی و زیبایی صورتتان دارد.پس باید قبل از هرچیزی بدانید بهتر است از چه کرم پودری استفاده کنید.انواع و اقسام کرم پودر وجود دارد.مهم است که کرم پودرهای خوب را بشناسید.

کرم پودر چیست؟

کرم پودر ها میتوانند نواقص چهره تان را بپوئشانند و شمارا زیباتر کنند.بسیاری از افراد به همراه کرم پودر از فیکساتور،پرایمر،کانسیلر و.. استفاده میکنند.

برای خرید کانسیلر کلیک کنید.

در این متن قصد داریم شمارا با کرم پودرهای خوب آشنا کنیم.

کرم پودر ها با قیمت مناسب:

کرم پودر هایی هستند که با وجود کیفیتی که دارند که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

کرم پودر لورآل

لورال یکی از کرم پودر های خوب و با کیفیت است.بر پایه تحقیقات علمی و آزمایش های فراوان تولید شده است.این برند فرانسوی است.کرم پودر های لورال انواع و حجم های مختلفی دارند. دارای بافتی نرم و سبک،پوشش دهی بالا،مات و مناسب همه ی پوست ها میباشند.

برای خرید کرم پودر لورآل کلیک کنید.

کرم پودر مک

برند مک تولید کشور کانادا است.دارای کیفیت بالایی است.محصولات مک به دلیل بسته بندی شیک و مدرنی که دارد مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است.این کرم پودر عضو کرم پودرهای خوب است که دارای پوشش دهی فوق العاده و spf میباشد.ماندگاری آن 8 است.از مواد طبیعی و گیاهی ساخته شده است.تنوع رنگی زیادی دارد.

برای خرید کرم پودر مک کلیک کنید.

کرم پودر میبلین

کرم پودر میبلین نسبت به دو کم پودر بالا کمی گرانتر است.اما به همان نسبت دارای کیفیت خوب و محبوبیت زیادی میباشد.این کرم دارای بافتی نرم و سبک است.با وجود کاور خوبی که دارد بسیار سبک است و بر روی صورت احساس سنگینی نمیکنید.این کرم پودر بیشتر مناسب پوست ها چرب است.

برای خرید کرم پودر میبلین از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

کرم پودر نوت

این کرم پودر نیز دارای بافتی نرم و ابریشمی است.به خوبی روی پوست جذب و پخش میشود.همچنین از پوست در برابر نور خورشید محافظت میکند.حاوی  ویتامین‌های AوB وE و F، اسپیره و روغن سدر است.فاقد چربی و پارابن است.مورد تایید متخصصان پوست است.این محصول تست حیوانی ندارد پس به هیچ حیوانی اسیب نمیرساند.این کرم پودر برای افراد دارای پوست چرب مناسب تر است.

برای خرید کرم پودر نوت از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *