مو

مراقبت مو با گلیس

اگر وارد بازار لوازم ارایشی و بهداشتی شوید با محصولات زیادی برای مراقبت مو ها آشنا خواهید شد.چیزی که اهمیت دارد این است که کدام بهتر و مناسب تر برای مراقبت موهای شماست.آرایند در این متن شمارا با محصولات مراقبت مو گلیس آشنا میکند.

گلیس

گلیس یک برند آلمانی با تکنولوژی منحصر به فرد برای مراقبت موهای شماست.در این محصولات از کراتین مایع استفاده شده که علاوه بر ترمیم ساقه ی موها به تقویت ریشه مو نیز کمک میکند.گلیس بهترین برند متخصص مو های آسیب دیده است.اولین اسپری مو با نام تجاری تافت تولید گلیس بود که محصولی بسیار موفق بود.

ویژگی های منحصر به فرد گلیس

به ترمیم موی خشک کمک میکند.

کراتین مورد نیاز مو را تامین میکند.

محصولات گلیس برای نفود به بیش از ۱۰ لایه از فیبر مو طراحی شده و کراتین از دست رفته مو را بازمی‌گرداند.

درباره ی مراقبت موها رنگ شده بیشتر بدانید

سرم مو

سرم های مو برای براق کردن موها، ترمیم موهای آسیب دیده و پیشگیری از ابتلا به موخوره وارد بازار شده است.هرچه درجه سرم مو بالاتر باشد حالت پذیری مو با ان بیشتر خواهد بود.

ماسک مو و کرم مو

این محصولات سبب ترمیم موهای رنگ شده و آسیب دیده میشوند.

روغن مغذی موخوره

این روغن ترکیب 8 روغن مفید است.مناسب موهای بلند و مستعد موخوره است.موخوره ها را 90 درصد درمان میکندو باعث نرمی و شادابی مو میشود.محصولی درمانی و حجم دهنده برای موهاست.این روغن مشکل افراد دارای موهای ضعیف و شکننده را حل کرده است.

روغن آرگان گلیس

این روغن دارای خلوص بالاست.با استفاده متوالی از این روغن با تاثیر فوق العاده آن رو به رو خواهید شد.این روغن حاوی ویتامینٍ E است که به طور کلی تاثیرات ترمیمی بر روی مو دارد.این محصول پخش شوندگی بسیار بالایی دارد که برای هر بار استفاده چند قطره کافی است.

برای مشاهده و خرید محصولات مو گلیس از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *