میک آپ

تینت لب هدی بیوتی

رژلب ها اصلی ترین لوازم ارایشی هستند که خانم ها از آن استفاده میکنند.بارها پیش امده که اگر حوصله ی ارایش را نداشته باشید رژلب را فراموش نمیکنید.رژلب ها میتوانند حتی رنگ پوستتان را متفاوت نشان دهند.از این رو محصولی جدید با کارایی شبیه به رژلب اما کمی متفاوت تر تولید شد.به آن تینت لب میگویند.یکی از با کیفیت ترین تینت ها تینت لب هدی بیوتی است.آرایند قصد دارد در این مقاله شما را بیشتر با این محصول آشنا کند.

تینت لب چیست؟

تینت لب پایه ای ژل مانند دارد.پایه ی برق لب ها و رژلب ها موم یاروغن است.پایه ی تینت لب ها مایع یا ژل است.این باعث شده است که پایداری بیشتری نسبت به آنها داشته باشد.این محصول ماندگاری زیادی دارد که در طول روز نیازی به تمدید آن نیست.در تابستان این محصول طرفداران بیشتری دارد زیرا با افزایش دما نیز ثابت میماند و مانند رژلب نمیریزد.

مزایای تینت هدی بیوتی

این تینت ها از مزایای زیادتری نسبت به رژلب برخوردار است که در زیر به آن میپردازیم.

ماندگاری بالا و عدم ایجاد لکه

این تینت ها به دلیل پایه ی ابی که دارند دیگر پخش نمیشوند و روی لیوان ردی به جا نمیگذارند.در روزهای گرم سال بدون نگرانی از ریختن انها میتوان از آنها استفاده کرد.تینت لب هدی بیوتی ضد آب است.

بافت نرم و جلوگیری از خشکی لب

این محصول خاصیت مرطوب کنندگی دارد بنا براین روی لب به هیچ عنوان پوسته پوسته نمیشود.دیگر نیازی نیست که قبل آن از بالم لب استفاده کنید.

رنگ طبیعی

این تینت ها بر روی لب ظاهری بسیار طبیعی دارند.اگر ارایش های غلیظ و رژ های مات و براق را دوست ندارید تینت یک انتخاب خوب برای شماست.

فاقد سرب

این تینت ها به دلیل پایه ی ابی که دارند بسیار سبک و مخملی هستند.دیگر روی لب احساس سنگینی نمیکنید.فاقد سرب هستند و مانند رژها چسبنده نیستند.

قابل استفاده به جای رژگونه

این تینت ها غنی از رنگدانه هستند بنابراین مقدار کمی از آنها برای استفاده کافی است.از این محصول میتوانید به عنوان رژگونه نیز استفاده کنید.با داشتن یک تینت میتوانید هم صاحب رژلب هم رژگونه شوید.

راز ماندگاری

ماندگاری بالایی دارد.با استفاده از این تینت پایه ی ابکی ان بخار میشود. رنگدانه های ان روی لب میماند این راز ماندگاری آن است.

برای خرید تینت لب هدی بیوتی از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

نحوه ی استفاده

اگر به رژلب های سایه روشن علاقه داردید مقداری از تینت را بر قسمت داخلی لب ها بزنید.حالا لب ها را روی هم بکشید تا تینت پخش شود.

اگر رنگ های تیره تر میخواهید با اپلیکاتور تینت دور لبتان را بکشید و به سمت داخل لب پرکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *