میک آپ

مژه هایی بلند با ریمل زدن

زیبایی چشم ها همیشه جذابیت چهره را دو چندان میکند.مخصوصا این روزها که ماسک ها جزئی جدا نشدنی از صورتمان شده است.بسیاری از خانم ها فقط به آرایش چشم اکتفا میکنند.آنچه چشم ها را زیباتر میکند داشتن مژه هایی بلند و پر است.در این متن آرایند شمارا راهنمایی میکند که چگونه با ریمل زدن مژه هایی بلند داشته باشید.

انتخاب ریمل

چشم ها عضوی حساس هستند پس در انتخاب لوازم آرایش چشم بسیار دقت کنید.اگر مژه هایی کوتاه و کم پشت دارید باید از ریمل های حجم دهنده و بلند کننده استفاده کنید.امروزه ریمل هی زیاد و با کیفیتی در بازار وجود دارند که هر دو این کار ها را انجام میدهند.

چگونه ریمل بزنیم؟

در ادامه مقاله به مراحل ریمل زدن اشاره کرده ای لطفا همراه ما باشید.

استفاده از مداد یا سایه چشم

قبل از زدن ریمل بن مژه خود را با مداد یا سایه ی مشکی پررنگ کنید.اینگونه مژه ها حجیم تر و مشکی تر به نظر میرسد.مشکی کردن روی بن مژه باعث میشود چشم های شما درشت تر به نظر برسد.

استفاده از فرمژه

فراموش نکنید که فرمژه تأثیر بسیاری در بلند کردن، مرتب کردن و حالت دادن به مژه‌های شما را دارد.برای استفاده از فرمژه آن را رروی ریشه ی مژه ها قرار دهید اما مراقب پلکتان باشید.

ریمل زدن

ریمل را از داخل چشم و از روی ریشه ی مژه به سمت بالا بکشید.حالا همین کار را از بالای مژه انجام دهید.برای بلند تر شدن مژه ها ریمل را روی بن مژه قرار دهید. یکبار به راست و بار دیگر به چپ بکشید.حالا دوباره ریمل را به سمت بالا بکشید.این عمل علاوه بر مشکی کردن و پر پشت‌تر کردن مژه‌ها، کمک می‌کند مژه‌های شما بلند و مرتب نیز به نظر برسد. ریمل را به آرامی بر مژه بکشید تا به هم نچسبد.دقت کنید که هر بار ریمل زدن را از ریشه ی مژه انجام دهید و از وسط مژه شروع نکنید.

بعد از خشک شدن

بعد از خشک شدن ریمل اگر مژه ها به هم چسبیده بود آنها را با یک برس از هم جدا کنید.

نکته آخر

اگر مژه هایی کوتاه دارید تا حد امکان از ریمل های رنگی استفاده نکنیدزیرا مژه ها کوتاه تر به نظر میرسد.پس اگر مژه های کوتاه و کم پشتی دارید از ریمل های مشکی استفاده کنید.

برای خرید ریمل از فروشگاه اینترنتی آرایند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *