میک آپ

چگونه کانتور بینی انجام دهیم؟

کانتور صورت راهی برا تقویت ساختار طبیعی شماست.با برجسته کردن قسمت بالایی استخوان گونه و پل بینی،بستری زیبا برای آرایش بوجود آورید.با کانتور کردن میتوانید زوایای صورتتان را بیشتر نشان دهید.چاقی و لاغری بیش از حد صورت را برطرف کنید. بااستفاده از برس کانتور بینی و بلندر‌های آرایشی، می‌توانید بینی خود را کوچکتر نشان دهید.

کوچک کردن بینی با کانتور

بهترین روش برای کوچک نشان دادن بینی استفاده از کانتور است.می‌توانید از کانتور بینی برای تغییر موقت ظاهر بینی‌تان استفاده کنید.کانتور بینی و انجام هایلایت می‌تواند تفاوت چشمگیری در قبل و بعد کانتور صورت ایجاد کند.

کانتور بینی گوشتی و بینی عقابی

با کانتور صورت میتوانید مشکل بینی عقابی بودن خود را رفع کنید.این بینی ها ظاهر بزرگ و گوشتی دارند باید با کانتور روشن و تیره این مشکل را برطرف کرد.دوطرف بینی را با کانتور تیره مشخص کنید و وسط آن را کانتور روشن بزنید.حالا آن هارا در هم فید کنید.

کانتور بینی کشیده

با استفاده از هایلایتر وسط بینی خود یک خط مستقیم بکشید.با دستان خود تا حدی آن را پخش کنید.فراموش نکنید رنگی که انتخاب میکنید با رنگ پوستتان مطابقت داشته باشد.

با برس کانتور کانتوری یکی دو درجه تیره تر از پوستتان را بردارید.یک خط در دو طرف بینیتان بکشید.هرچه دو خط را به هم نزدیکتر بکشید بینیتان باریک تر به نظر میرسد.این خطوط را در یک فاصله ی نرمال بکشید خیلی دور یا خیلی نزدیک نکشید.حال خط ها را با بلندر فید کنید.

در زیر به کانتور کردن سایر نواحی صورت نیز اشاره میکنیم.

کانتور صورت چاق

صورت های چاق را با کانتور کردن میتوان لاغر نشان داد.در کانتور صورت های چاق از اهمیت هایلایتر غافل نشوید. ابتدا باید از قسمت میانی گوش تا دهان را به صورت کج و اریب کانتور تیره زد.خط هارا محو کنید و روی گونه از کانتور روشن استفاده کنید.

کانتور گونه

مهم ترین بخش کانتورینگ گونه است.با این روش میتوانید گونه هایی برجسته ایجاد کنید.باید قلم آرایش را به صورت کاملا صاف کنار صورتتان قرار دهید. ۴۵ درجه قلم را بچرخانید و بر مرکز گونه فیکس کنید.محل اصلی کانتور گونه زیر بخش استخوانی صورت است.

تفاوت کانتور و هایلایتر

کانتور با هایلایتر تفاوت اساسی دارد.اما مکمل هم عمل میکنند.استفاده از این دو شما را برای یک آرایش خوب و بی عیب و نقص آماده میکند..با استفاده از هایلایتر هم می‌توانید نقاط قوت و زیبایی‌های چهره خود را برجسته کنید.استفاده همزمان ازین دو تکنینک زیباییتان را چند برابر میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *