پوست, مراقبتی

ضدآفتاب لانسون

با گرم شدن هوا و فرا رسیدن تابستان نیاز پوست به ضد آفتاب بیشتر میشود.استفاده از ضدآفتاب برای مراقبت پوست بسیار مهم است.در این مقاله به بررسی کرم ضدآفتاب لانسون مولتی اکشن spf 50 میپردازیم.

درباره ی ضدآفتاب لانسون

این ضدآفتاب مناسب پوستهای چرب و مختلط است.. لانسون برند فرانسوی تولید محصولات مراقبتی پوست است.با استفاده از این ضدافتاب نیازی به استفاده از کرم پودر نخواهید داشت.از پوست در برابر هر دو اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند.لانسون فاقد چربی میباشد.

معرفی سه فیلتر به کار رفته

دارای سه فیلتر شیمیایی است.اکتوکریلن یک فیلتر جذب کننده اشعه UVA2 و UVB است.هوموسالات از جمله فیلترهای ایمن اشعه UVB و حلال در چربی است که با جذب اشعه UVB از پوست در برابر این اشعه محافظت می‌کند. جمله فیلترهای شیمیایی اشعه UVA است که با جذب این اشعه از پوست محافظت می‌کند.

سایر ترکیبات به کار رفته

گلیسیرین از جمله ترکیباتی است که در چربی طبیعی پوست یافت می‌شود.این ماده روی پوست مانند فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست (NFM) عمل می‌کند.

هیالورونیک اسید ماده ای با منشا حیوانی یک پلی ساکارید طبیعی است که در بافت همبند غضروف و بسیاری از بافت های بدن از جمله پوست یافت می‌شود.ماده ای آبدوست و جذب کننده آب است آبرسانی پوست میشود.

ویتامین E موجود در ضدآفتاب لانسون باعث نرم‌کنندگی پوست میشود.

Taraxacum Officinale با دارا بودن ویتامین‌های A، C و E دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدپیری است.

ضدآفتاب لانسون فاقد پارابن بوده و در آن از فنوکسی اتانول،‌ سدیم بنزوات و سدیم سالیسیلات به عنوان نگهدارنده استفاده شده است.

نکات مراقبتی پوست در تابستان

1. چربی پوستتان را کم کنید

2.. قبل از زدن کرم ضدآفتاب پوستتان را پاک کنید.

3. کرم ضدآفتاب تابستانی انتخاب کنید.

4. از مرطوب کننده‌ها به جای نرم کننده‌ها استفاده کنید.

5. محصولات آرایشی سبکتر انتخاب کنید.

6. از ماسک طبیعی میوه‌ها غافل نشوید.

۸. به اندازه کافی آب بنوشید.

۹. مراقب پوست لب‌ها باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *